overstappen energieleverancier

overstappen energieleverancier 

Onderwerp van Visje

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    Omdat ik een hoge energierekening heb (gas en stroom ?194 pm) vraag ik mij af of ik niet beter over kan stappen. Ik heb van iemand de tip gehad om eens op de site van Gaslicht.com te kijken. Is er ook iemand overgestapt via die site? en hoe zit het met eventuele boete's die je aan je oude leverancier moet betalen?
  2. erwin1
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van erwin1
    quote:
    Dit schreef EllesB
    Omdat ik een hoge energierekening heb (gas en stroom ?194 pm) vraag ik mij af of ik niet beter over kan stappen. Ik heb van iemand de tip gehad om eens op de site van Gaslicht.com te kijken. Is er ook iemand overgestapt via die site? en hoe zit het met eventuele boete's die je aan je oude leverancier moet betalen?


    Ik ben zelf al 3 keer overgestapt via gaslicht.com en ben heel tevreden. Wel ben ik iedere keer aan het einde van de contractsduur overgestapt. Met boetes had ik niks te doen. Goed lezen of de nieuwe leverancier deze boetes vergoed en tot welk bedrag.
  3. Tenzij je een andere afspraak maakt, ga je bij een provider een contract aan voor ??n jaar. Daarna kun je per maand opzeggen, of je moet ervoor kiezen om je prijs voor 1, 2 of 3 jaar vast te leggen.

    Je kunt je ook kosteloos melden bij:
    >>LINK<<

    Als je dat v??r 20 maart doet, krijg je een aanbod. Als dat interessant is, hoef je pas te beslissen.

    Een ander verhaal is dat je je verbruik kunt analyseren. Want als dat nogal hoog is, dan zo ook een andere provider je een stevige rekening toesturen.
    In sommige gevallen kun je voor een kleine investering veel (energie) besparen.
  4. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje

    Ik heb net per 1 januari de contracten om laten zetten omdat ik vanaf die datum PA krijg. Wij wonen nog in ons koophuis en daar woonden we begin vorig jaar nog met z'n vijven, misschien is de rekening daardoor ook nog hoger. Sinds dit jaar hou ik per maand de meterstanden bij.
    Bij de Nuon (stroom) heb ik een contract voor onbepaalde tijd en bij Eneco (gas) heb ik net een jaarcontract afgesloten.

    Maar als ik hier bepaalde draadjes lees betaal ik vrij veel voor gas en stroom.
Terug naar de lijst