Poep

Poep 

Onderwerp van Mikky

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef Mikky


    Ik zit in de kattenpoeplucht Smile


    Je moet maar zo denken: er zijn mensen die voortdurend in de shit zitten.Smile
  2. erwin1
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van erwin1
    quote:
    Dit schreef twelve


    Je moet maar zo denken: er zijn mensen die voortdurend in de shit zitten.Smile


    Niet iedereen die je uit de shit haalt is je vriend. Niet iedereen die zorgt dat je in de shit komt is je vijand.

    (Rent een muis door een koeienstal, achterna gezeten door een kat. Een koe ziet dat en deponeert er gauw een koeienflat overheen. De kat vist de muis met 1 nagel uit de flat en helpt hem alsnog naar de muizenhemel.)
  3. Zwembandje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Zwembandje
    Hoewel ik behoorlijk goddeloos ben, helpt god mij indirect bij het "katten- poep/pis- " en wellicht nog belangrijker : "-spuit" probleem.

    De Serenity prayer helpt :

    God, give us grace to accept with serenity
    the things that cannot be changed,
    Courage to change the things
    which should be changed,
    and the Wisdom to distinguish
    the one from the other.
    Living one day at a time,
    Enjoying one moment at a time,
    Accepting hardship as a pathway to peace,
    Taking, as Jesus did,
    This sinful world as it is,
    Not as I would have it,
    Trusting that You will make all things right,
    If I surrender to Your will,
    So that I may be reasonably happy in this life,
    And supremely happy with You forever in the next.
    Amen.

    Mij iets te christelijk maar met dat ik weet dat ik het kattenprobleem niet kan oplossen, is de acceptatie om me daarin te schikken groter.
  4. Zwembandje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Zwembandje
    quote:
    Dit schreef twelve


    Je moet maar zo denken: er zijn mensen die voortdurend in de shit zitten.Smile

    Als je tot je nek in de shit zit moet je je hoofd niet laten hangen.
  5. Mikky
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mikky
    Re: Re: Re: Poep
    quote:
    Dit schreef Zwembandje

    Als je tot je nek in de shit zit moet je je hoofd niet laten hangen.


    thx Zwemband... Heb je gebedje gebeden met de kin omhoog, maar ook voor de zekerheid de cacaodoppen gekocht en gestrooid.. De grijze dikke langharige diva buurtkat keek er heel chagerijnig bij, haalde haar neus op en waggelde toen uitdagend mijn tuin uit... de zwart witte speelse van de buren balanceerde bovenop de schutting, keek er eens naar en sprong toen aan haar eigen kant naar beneden, en de hond van de buren begon er vanuit hun tuin vreselijk tegenaan te blaffen (dingen liggen tegen de schutting aan)

    Ik ben tevreden tot op heden..
  6. erwin1
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van erwin1
    quote:
    Dit schreef Mikky


    thx Zwemband... Heb je gebedje gebeden met de kin omhoog, maar ook voor de zekerheid de cacaodoppen gekocht en gestrooid.. De grijze dikke langharige diva buurtkat keek er heel chagerijnig bij, haalde haar neus op en waggelde toen uitdagend mijn tuin uit... de zwart witte speelse van de buren balanceerde bovenop de schutting, keek er eens naar en sprong toen aan haar eigen kant naar beneden, en de hond van de buren begon er vanuit hun tuin vreselijk tegenaan te blaffen (dingen liggen tegen de schutting aan)

    Ik ben tevreden tot op heden..


    De volgende vraag is of we iets tegen dat vreselijke geblaf kunnen doen?
  7. Mikky
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mikky
    Re: Re: Re: Re: Re: Poep
    quote:
    Dit schreef erwin1


    De volgende vraag is of we iets tegen dat vreselijke geblaf kunnen doen?



    Smile

    Aaah nee... Tis maar een mini-hondje-ratje-zwabber-achting-dingetje.. En ik ben niet zoooo onverdraagzaam... Een beetje maar ;-)
  8. JanPeter
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van JanPeter
    Al die verhalen over kattenpoep doen me glimlachen.
    Ook ik vind het behoorlijk goor en ben heel lang druk geweest katten uit slecht 1 favoriet bordertje in m'n voortuin te weren. Maar welk huismiddeltje ik ook probeerde, niets hielp. Tot m'n zoon, toen 7 jaar en al druk bezig met z'n uiterlijk, zei "ik weet wel een oplossing pa". Ik liet hem gaan met z'n idee, hou wel van kinderlijke initiatieven. Keek lachend toe toen hij met een lepel en een pot styling gel van het kruidvat aan de slag ging. Bordertje is gelukkig niet zo groot, met 1 pot werd de bodem van een glibberlaagje voorzien. Hij heeft dat 3 dagen vol gehouden, de vierde dag spoelde een regenbui alles al snel weg. Maar toen......de katten kwamen niet meer!!!!! Af en toe zie ik nog wel eens iets liggen, maar blijkbaar hebben de buurtkatten hun voorkeur nu naar een ander plekkie verlegd. Ja ZOONTJE h?!!!!
  9. Lian
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Lian
    quote:
    Dit schreef erwin1


    De volgende vraag is of we iets tegen dat vreselijke geblaf kunnen doen?



    Smile
  10. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Mikky


    thx Zwemband... Heb je gebedje gebeden met de kin omhoog, maar ook voor de zekerheid de cacaodoppen gekocht en gestrooid.. De grijze dikke langharige diva buurtkat keek er heel chagerijnig bij, haalde haar neus op en waggelde toen uitdagend mijn tuin uit... de zwart witte speelse van de buren balanceerde bovenop de schutting, keek er eens naar en sprong toen aan haar eigen kant naar beneden, en de hond van de buren begon er vanuit hun tuin vreselijk tegenaan te blaffen (dingen liggen tegen de schutting aan)

    Ik ben tevreden tot op heden..


    Ik hoop voor je dat het zo blijft, want inderdaad, kattenpoep is zooooo vies. Toen zoon nog een zoontje was, kwam hij een keer naar me toe met 'mama mama, kijk eens, klei in de tuin'. Vol enthousiasme opende hij zijn kleine vuistjes....Smile
  11. Mijn zus had last van een kat in de tuin die echt speciaal bij haar kwam poepen en dan snel de boom in klom als ze eraan kwam, dus die emmer water had geen nut.

    Toen maar eens flink de tuinslang erop gezet...kijkt ze een kwartier later, ligt dat beest dood onder de boom! ieuw.
    Bleek godzijdank niet door de tuinslang, hij had al een hartafwijking en stond op instorten, letterlijk de laatste druppel dus.
    Nu poept hij in ruste..
Terug naar de lijst