disney channel

disney channel 

Onderwerp van PAPA-J

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. heeft iemand anders een licht irratatie op de gedubbed programmas van dit uitzender.
  2. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    Ik begrijp niet zo goed wat je bedoeld.

    Disney Channel vinden mijn kinderen erg leuk.
  3. ik bedoel de stemmen, ik persoonlijk vind americaans kinder programmas zo overdrevend.
  4. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef PAPA-J
    ik bedoel de stemmen, ik persoonlijk vind americaans kinder programmas zo overdrevend.


    Dat is amerika. Moet je tegen kunnen. Mierzoet kan het zijn. Zijn we in nederland niet gewoon. Kijk maar naar sesamstraat: meneer Aart was eigenlijk afgekeurd door de amerikaanse versie (die moet officieel goedkeuring geven voor alles wat behandeld wordt en de personages). Je zal zo iemand dan dus ook niet in de amerikaanse serie tegenkomen.

    Ach, vind sommige series wel grappig. Dat mierzoete neem ik maar op de koop toe (als ik niet de kans krijg om weg te zappen). Phineas en Ferb blijven mijn favorieten, samen met de pinguins van madagascar. Helaas gaat dochter daar steeds minder naar kijken Smile
  5. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Phineas en Ferb vind ik leuk! De rest van de programma's valt wel mee. Waar ik wel gestoord van word is het honderdduizend keer herhalen van een aflevering..
  6. erwin1
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van erwin1
    Ik kan me er hooguit niet goed bij concentreren als het ook nog tamelijk hard staat.
Terug naar de lijst