Vraag over arnhem

Vraag over arnhem 

Onderwerp van mamalief

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Ik heb twintig jaar terug om de hoek gewoond van de woning die jij laat zien. Op zich geen onaardige straat hoor. Ben er pas nog door gereden ziet er goed uit. Klarendal, de klarendaalse weg is een stukje naar boven. Kom je daar vandaan hommelseweg, ja daar zou ik niet willen zitten. Maar Rosendaalsestraat zit je volgens mij best goed. En ach overal is wel wat!!!! Er zit vlakbij ook nog een lagere school.
    Ik heb voor 12 jaar terug in Broek gewoond, ja daar moet je echt niet wonen.
  2. Bedankt voor alle info, ben vandaag samen met vriendlief nog naar een ander huis wezen kijken in dezelfde buurt, iets groter met 3 slaapkamers en als we er achter zijn of het daar inderdaad goed wonen is dan hakken we de knoop door en gaan we een bod doen. Zijn huis is inmiddels verkocht en samenwonen in mijn huidige huis gaat hem niet worden, niet voor de lange termijn in iedergeval. te klein, en willen graag samen een nieuw huis om te beginnen. En ik vind duiven niet zo erg leukSmile hij ook niet trouwens dus dat scheelt.

    Maar beide hebben een erg goed gevoel over de buurt daar. En wat scholen betreft zoonlief gaat zoals het er nu naar uitziet naar een montessorischool in duiven doet hier nu de peutergroep ook al, en als wij idd in arnhem gaan wonen zal hij daar in het centrum naar de montessorischool gaan.
  3. Gewoon vragen in de buurt hoe mensen het daar wonen ervaren. Verschillende tijdstippen op een dag gaan kijken hoe het er in de buurt aan toe gaat.
    Veel succes!
Terug naar de lijst