babykamer omtoveren naar kleuterkamer

babykamer omtoveren naar kleuterkamer 

Onderwerp van mamalief

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    quote:
    Dit schreef marjolijn1979
    We zijn eruit, de muren gaan lichtblauw worden, met 1 wand cars behang. En witte rolgordijnen met cars gordijnen ervoor.

    Verder heb ik een dekbedovertrek gekocht, en een lamp, en bakken om zijn speelgoed in te doen die nu in een winnie de pooh kist zit. ( die wil hij ook niet meer op zijn kamer, die gaat dus maar naar zolder want er zitten te veel knutsel uren in om hem zo maar weg te doen/ te verkopen)

    Nu nog even boodschappen doen en dan kan ik beginnen.


    Klinkt goed, veel succes!
  2. quote:
    Dit schreef Malero
    Ik wil eigenlijk later wel een foto zien van hoe het is geworden..Smile


    Is goed, kan al wel even duren. Ik moet eerst behang gaan trekken.
  3. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72
    Er zijn ook cars muurstickers. Die kun je er weer makkelijk afhalen zonder het behang te beschadigen en weer mee verhuizen.
  4. quote:
    Dit schreef marjolijn1979


    nee landelijk met cars ziet er niet uit, zal dus een van de twee moeten worden. heb nu wel een ander leuk behangetje gevonden misschien dat zoon dat leuk vind.

    >>LINK<<

    Smile
  5. quote:
    Dit schreef marjolijn1979
    We zijn eruit, de muren gaan lichtblauw worden, met 1 wand cars behang. En witte rolgordijnen met cars gordijnen ervoor.

    Verder heb ik een dekbedovertrek gekocht, en een lamp, en bakken om zijn speelgoed in te doen die nu in een winnie de pooh kist zit. ( die wil hij ook niet meer op zijn kamer, die gaat dus maar naar zolder want er zitten te veel knutsel uren in om hem zo maar weg te doen/ te verkopen)

    Nu nog even boodschappen doen en dan kan ik beginnen.

    Smile
  6. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef wendy72
    Er zijn ook cars muurstickers. Die kun je er weer makkelijk afhalen zonder het behang te beschadigen en weer mee verhuizen.


    Dat lijkt mij veel simpeler en praktischer, want ik begreep dat je graag naar Arnhem wilde verhuizen en dat je bezig was met een koophuis?
    Ik zou er zelf daarom niet al te veel geld en moeite insteken als je toch weg wilt.
  7. quote:
    Dit schreef twelve


    Dat lijkt mij veel simpeler en praktischer, want ik begreep dat je graag naar Arnhem wilde verhuizen en dat je bezig was met een koophuis?
    Ik zou er zelf daarom niet al te veel geld en moeite insteken als je toch weg wilt.



    Arnhem is voorlopig van de baan, omdat de school waar ik rik naar toe wilde doen een wachtlijst heeft. En ik hem niet eerst in duiven wil laten starten op de basisschool en dan misschien een half jaar of korter of langer weer laten wennen op een andere school. Vandaar dat ik nu dus ook rik zijn kamer aan het opknappen ben. En dus een stacaravan gekocht heb om toch zo nu en dan duiven uit te kunnen ;-)
  8. quote:
    Dit schreef marjolijn1979


    Is goed, kan al wel even duren. Ik moet eerst behang gaan trekken.


    plantenspuit gebruiken even in laten weken en van beneden naar boven trekken
    met een beetje mazzel haal je er zo hele stroken behang vanaf
  9. Oeps er zit al een tijd tussen

    hoe is de kamer??
Terug naar de lijst