Binnenkijkjes

Binnenkijkjes 

Onderwerp van Marnel

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    Ook mijn huis staat helaas te koop. Destijds samen met de architect ontworpen en zelf laten bouwen. Helaas kan ik het niet zelf overnemen. Het is zo'n mooi huis op zo'n heerlijke plek. Ik heb er graag gewoond al was het maar kort.
    >>LINK<<
  2. Pascal
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pascal
    quote:
    Dit schreef marjolijn1979


    Wat heb je een mooie kast tegen het kleine muurtje in de woonkamer!


    haha, de meeste vrouwen vinden hem mooi tot hij open gaat.... Is mijn pc kast Smile
  3. quote:
    Dit schreef Pascal


    haha, de meeste vrouwen vinden hem mooi tot hij open gaat.... Is mijn pc kast Smile


    ideaal zo'n mooie kast voor de pc, meestal verziekt een pc je huis, of een pc kast is oerlelijk!
  4. loezepoes
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van loezepoes
    quote:
    Dit schreef Marlies

    Wat een leuk huis!

    Mooi huis, Scandinavische stijl?
  5. Pascal
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pascal
    quote:
    Dit schreef loezepoes

    Mooi huis, Scandinavische stijl?


    Yep, gebouwt zoals vele huizen in Duitsland en Scandinavi?... binnenmuur 15 cm kalkzandsteen en buitenmuur 15 cm piepschuim en daartegenaan epoxy... Als het vriest heb je een temp verschil over de nacht van 1 graad... heew energiezuinig dus.....

    Naam Ikea woningen, omdat de tussenwoningen waren sociale koop maar de hoekwoningen vrije sector
  6. Pascal
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pascal
    quote:
    Dit schreef marjolijn1979


    ideaal zo'n mooie kast voor de pc, meestal verziekt een pc je huis, of een pc kast is oerlelijk!


    Smile
  7. Bericht van Wiebeline is op 09-12-2012 om 18:48:00 uur verwijderd door Wiebeline.

    Reden: Oepsiie

     
  8. Ik vind die blauwe kleur aan de buitenkant geweldig.
Terug naar de lijst