huis delen met andere OA-er

huis delen met andere OA-er 

Onderwerp van marijkek

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef Alet44
    Leuk idee Marijke!

    Ikzelf heb met vriendinnen (min of meer) afgesproken dat als we door de kinderen heen zijn, mogelijk alleenstaand zijn, maar in ieder geval als we nog een stuk ouder zijn om samen in 1 huis te gaan wonen.
    De een was en strijkt graag (ikke dus),
    de ander poetst graag en weer een ander houd erg van kokkerellen.



    Leuk idee. Doet mij aan deze dames denken.Smile

  2. quote:
    Dit schreef Alet44
    Leuk idee Marijke!

    Ikzelf heb met vriendinnen (min of meer) afgesproken dat als we door de kinderen heen zijn, mogelijk alleenstaand zijn, maar in ieder geval als we nog een stuk ouder zijn om samen in 1 huis te gaan wonen.
    De een was en strijkt graag (ikke dus),
    de ander poetst graag en weer een ander houd erg van kokkerellen.
    Ja ok, Alet. allemaal tot je dienst. Maar jij schetst een hele andere situatie dan die van Marijke. Smile

    Jij weet ook wel dat wanneer we oud en lelijk zijn en de kinderen de deur uit zijn, er dan geen risico's meer bestaan. Je hoeft niet bang te zijn dat je - of je huisgenoten - een relatie krijgt die de nodige privacy vereist. Je cre?ert als het ware een selfsupporting mini bejaardentehuisje. En dat kan best leuk zijn. Keigezellig als het ware.
  3. In mijn studententijd woonde ik samen met anderen in een huis. Het was gezellig maar af en toe kon je balen van het gebrek aan privacy of zo.

    Zeker als iemand een relatie kreeg. Opeens naam die persoon zijn vriend(in) ook mee en voordat je het wist woonde een extra persoon in huis en deden ze alles samen en de gezelligheid was weg.. jij was een derde wiel aan de wagen
  4. Kortom Marijke, het is werkelijk een absoluut onzalig idee, zowel praktisch (privacy) als zakelijk (je ex, de bank). En het feit dat je je - om wellicht begrijpelijke redenen - hoofdzakelijk laat drijven door financi?le motieven, maakt het allemaal nog v??l onzaliger.

    Omdat ik de indruk heb dat het jou weinig uitmaakt wat er op OA wordt gezegd - kan ik mis hebben - en dat je het t?ch gaat doen, wens ik jou in elke geval wel veel succes!
  5. Dingetje
    De vaste kracht.

    Toon alleen de berichten van Dingetje
    Ik moet er niet aan denken.
  6. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    Het lijkt me enig..Smile
  7. boog
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van boog
    quote:
    Dit schreef Malero
    Het lijkt me enig..Smile




    Met 4 vrouwen in huis


    strak plan hoor Smile
  8. quote:
    Dit schreef Jos
    Ja ok, Alet. allemaal tot je dienst. Maar jij schetst een hele andere situatie dan die van Marijke. Smile

    Jij weet ook wel dat wanneer we oud en lelijk zijn en de kinderen de deur uit zijn, er dan geen risico's meer bestaan. Je hoeft niet bang te zijn dat je - of je huisgenoten - een relatie krijgt die de nodige privacy vereist. Je cre?ert als het ware een selfsupporting mini bejaardentehuisje. En dat kan best leuk zijn. Keigezellig als het ware.


    Wat een onzin
    Nergens tiert de liefde zo welig als in het bejaardentehuis.
    Mijn moeder van 83 verslijt de ene na de andere ouwe zak.
  9. quote:
    Dit schreef Brada
    Wat een onzin
    Nergens tiert de liefde zo welig als in het bejaardentehuis.
    Mijn moeder van 83 verslijt de ene na de andere ouwe zak.
    Zie je wel!
    Ik heb gelijk!
    Als je moeder een jonge zak zou nemen, dan had ze er aan ??n genoeg.
    Dank je voor de bevestiging Braad. Smile
Terug naar de lijst