zonnepanelen

zonnepanelen 

Onderwerp van jacomijn

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. jacomijn
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van jacomijn
    ik ben mij aan het orienteren op de aanschaf van zonnecollectoren. Inmiddels 2 bedrijven gebeld, zij komen langs om hier te kijken en vervolgens een offerte te geven.

    Wie heeft ook (recent) zonnecollectoren aangeschaft en kan mij tips geven?

    Het gaat mij behalve het kostenaspect ook om en positieve bijdrage te leveren aan het milieu.
  2. Kobus
    Love is the drug......

    Toon alleen de berichten van Kobus
    quote:
    Dit schreef jacomijn
    ik ben mij aan het orienteren op de aanschaf van zonnecollectoren. Inmiddels 2 bedrijven gebeld, zij komen langs om hier te kijken en vervolgens een offerte te geven.

    Wie heeft ook (recent) zonnecollectoren aangeschaft en kan mij tips geven?

    Het gaat mij behalve het kostenaspect ook om en positieve bijdrage te leveren aan het milieu.



    Ik heb geen zonnecollectoren aangeschaft maar ik ken wel iemand die er veel van af weet. Hij kent de subsidieregelingen, weet alles over de techniek en kijkt ook verder dan alleen maar het plaatsen van de zonnecollectoren. En als hij meer mogelijkheden ziet om tot besparingen te komen of milieuvoordeel te behalen dan zal hij dat zeker met je overleggen.
  3. sis
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van sis
  4. indigo
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van indigo
    wil je zonnecollectoren of zonnepanelen aanschaffen? Collectoren zetten zonenergie om in warmte, zonnepanelen in elektriciteit.
Terug naar de lijst