Geen druk op douche = ???

Geen druk op douche = ??? 

Onderwerp van Anke

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke
    Mijn huis heeft iets met water momenteel: lekkage douche, lekkage plee, 2x lekke radiatorkraab..

    Vanmorgen wikde ik douchen; voldoende drik op t water uit de kraan- maar uit de douche komt een miezerig stroompje- wat nu weer? Smile
  2. Elmo
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Elmo
    Kalk in de douchekop of filter verstopt.
  3. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke

    en hoe weet ik of de filter verstopt is? Ik heb de doucheslang eraf geschroefd - waar zit dat filter?
  4. Elmo
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Elmo
    Er zit meestal een filter waar de slang zit aangesloten. Zo niet dan kan hij ook in de kraanaansluiting zitten.

    Is er zonder douchekop wel waterdruk?
  5. indigo
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van indigo
    quote:
    Dit schreef Cleo
    Mijn huis heeft iets met water momenteel: lekkage douche, lekkage plee, 2x lekke radiatorkraab..

    Vanmorgen wikde ik douchen; voldoende drik op t water uit de kraan- maar uit de douche komt een miezerig stroompje- wat nu weer? Smile


    Je hebt wat aan de waterleidingen gerommeld denk ik, ivm lekkages?

    Mijn eerste ingeving is dat er daardoor een stuk verkalking is losgeschoten en nu iets blokkeert ergens in de route naar de douche. Ik heb dat ook ooit gehad, bleek in de mengkraan te zitten.
  6. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke

    Ik kom nergens aan, zeker niet aan waterleidingen Smile - het zijn vooral kranen en afvoeren die lek zijn - maar misschien heb je wel gelijk; is door de verbouwing van mijn toilet iets niet oke gegaan.

    Hoe dan ook; er loopt hier maandag toch een loodgieter dus die moet het dan maar bekijken. Ik geef t op
  7. als je geen druk hebt op je douchekop kan het zijn dat je 3weg klep in je ketel kapot is. Heb je een combi ketel? ( voor zowel verwarming als douche?)
    Dan is er te weinig water in het hele circuit ....
    dus controleer de druk maar even.. is een metertje (analoog of digitaal)

    laat maar horen !
    Frank
  8. quote:
    Dit schreef Frank-masseur
    als je geen druk hebt op je douchekop kan het zijn dat je 3weg klep in je ketel kapot is. Heb je een combi ketel? ( voor zowel verwarming als douche?)
    Dan is er te weinig water in het hele circuit ....
    dus controleer de druk maar even.. is een metertje (analoog of digitaal)

    laat maar horen !
    Frank


    Dat kan het niet zijn, want dan zou ze ook geen druk op de warmwaterkraan hebben en dat heeft ze wel. Ik gok dat Indigo het bij het rechte eind heeft.
  9. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke

    ow deze stond nog open Smile
    Ik heb een nieuwe slang en douchekop gehaald - en guess what... Smile
Terug naar de lijst