ideeen kinderfeestje??

ideeen kinderfeestje?? 

Onderwerp van melijn

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Iedereen bedankt voor het meedenken. Morgen nog wat dingetjes halen en dan is het zover.
    Ik denk dat we misschien ook nog wat knutselen met marsepein...
    >>LINK<<
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik had een taart gebakken en die gevuld met gele room waar kikkers, slangen e.d. van drop in zaten. Grote hilariteit. Op datzelfde feestje aten we spaghetti. De spaghetti had ik knal roze gekleurd en de rode saus leek meer op poep. Ik heb zelf met mn ogen dicht moeten eten om kokhalzen te voorkomen. De smaak was prima, maar het zag er zo goor uit! Ik had toen ook een rookmachine in de gang gezet en een cd met spookgeluiden erbij. De gang was donker en eng gemaakt.
  3. quote:
    Dit schreef Dayenne
    Ik had een taart gebakken en die gevuld met gele room waar kikkers, slangen e.d. van drop in zaten. Grote hilariteit. Op datzelfde feestje aten we spaghetti. De spaghetti had ik knal roze gekleurd en de rode saus leek meer op poep. Ik heb zelf met mn ogen dicht moeten eten om kokhalzen te voorkomen. De smaak was prima, maar het zag er zo goor uit! Ik had toen ook een rookmachine in de gang gezet en een cd met spookgeluiden erbij. De gang was donker en eng gemaakt.

    Smile Wat een leuk idee!
    En dat het onsmakelijk oogde kan ik me wat bij voorstellen.
    Voor de taarten heb ik een doos vol potjes levensmiddelenkleurstof. Heb wel eens vanille-ijs in verschillende kleuren gemaakt voor de gein, maar dat smaakt dus ook absoluut niet omdat je door de kleur een andere smaak verwacht.
    Vanavond hadden we nog even overwogen de mayo groen te maken (trollensnot), maar dat laat ik toch maar zitten geloof ik....
  4. misschien hier nog wat idee?n


    >>LINK<<
  5. lekker als tusendortje zijn heksenvingers. ( koekjes) Ze zijn heel makkeijk te maken en zien er echt eng uit! Het recept kan je gewon googgelen.

    Een oude pan met groene ranja en wat plastic spinnetjes erin ziet er ook al leuk uit!
  6. ilse-r
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van ilse-r
    quote:
    Dit schreef josien1
    Blind "voelen" wat er in een bakje zit. En er dan enge dingen in doen natuurlijk (gewone dingen maar die vies of vreemd aanvoelen).


    Grabbelen in wormen:
    snoepogen ( jamin) in gekookte spaghetti doen en deze geblinddoekt graaien.
Terug naar de lijst