Coniferen dood?

Coniferen dood? 

Onderwerp van Jacq-2

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Freerk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Freerk
    quote:
    Dit schreef Kobus
    Er is maar 1 juist advies: Weg met die stomme coniferen en lang leve de mooie haag.

    Vervangen dus die zooi en nooit meer coniferen aanplanten, die zijn te lelijk om aan te zien. De enige positieve uitzondering is de Taxus.

    Plant eens een andere haag aan, beuken, meidoorn, veldesdoorn, hulst, liguster of wat dan ook.
    Of maak een klimrek en ga fruit leiden.

    Wat dan ook. Alles behalve coniferen!

    Ik haat coniferen.

    Coniferen zijn z? jaren zeventig...

    SmileSmileSmile
  2. quote:
    Dit schreef Kobus
    Er is maar 1 juist advies: Weg met die stomme coniferen en lang leve de mooie haag.

    Vervangen dus die zooi en nooit meer coniferen aanplanten, die zijn te lelijk om aan te zien. De enige positieve uitzondering is de Taxus.

    Plant eens een andere haag aan, beuken, meidoorn, veldesdoorn, hulst, liguster of wat dan ook.
    Of maak een klimrek en ga fruit leiden.

    Wat dan ook. Alles behalve coniferen!

    Ik haat coniferen.

    Coniferen zijn z? jaren zeventig...


    Hmmmm...ik heb een beukenhaag.....alles wordt al lekker groen behalve mijn haag..altijd als laatste groen...en dan niet te vergeten...bergen blad als je eigenlijk geen blad meer wil dus in het voorjaar.....

    Voor mij geen beuk meer al moet ik zeggen...als mijn haag groen is is hij echt mooi.

    Liguster is trouwens ook erg zeventiger jaren al is hij weer in opkomstSmile
  3. sis
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van sis
    quote:
    Dit schreef Kobus
    Er is maar 1 juist advies: Weg met die stomme coniferen en lang leve de mooie haag.

    Vervangen dus die zooi en nooit meer coniferen aanplanten, die zijn te lelijk om aan te zien. De enige positieve uitzondering is de Taxus.

    Plant eens een andere haag aan, beuken, meidoorn, veldesdoorn, hulst, liguster of wat dan ook.
    Of maak een klimrek en ga fruit leiden.

    Wat dan ook. Alles behalve coniferen!

    Ik haat coniferen.

    Coniferen zijn z? jaren zeventig...


    Smile
  4. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    Ik heb hier ook een coniferenhaag. En ik vind het ideaal.
    Lekker dicht en bijna geen onderhoud.

    Ik heb hier ook een beukenhaag. Die moet sowieso 2x in het jaar gesnoeid, anders ziet hij er niet uit en s' winters kan je er doorheen kijken.

    Geef mij dus maar een coniferen haag.Smile
  5. loezepoes
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van loezepoes
    quote:
    Dit schreef Julia



    Liguster is trouwens ook erg zeventiger jaren al is hij weer in opkomstSmile

    Ik heb rond de voortuin een ligusterheg die 30 jaar oud is, ziet er nog steeds prima uit
    Staat schattig bij mijn jaren 60 huisSmile

    Coniferen vind ik ook spuuglelijk en enorm saai, bovendien zitten er altijd veel muggen inSmile
  6. Cees
    Oemoemenoemoe

    Toon alleen de berichten van Cees
    quote:
    Dit schreef joop1
    ik ben kaal van boven geworden Smile

    zo gaat dat nou eenmaal op latere leeftijd Smile



    Ik zit dit net te lezen.

    Geweldige uitspraak Joop ! Smile Smile
Terug naar de lijst