voordeurruit

voordeurruit 

Onderwerp van jeannetted

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. jeannetted
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van jeannetted

    quote:
    Dit schreef Boep

    Ik begin nu te denken dat er een misverstand is. Wat bedoel je met binnenkant dubbel glas en buitenkant?

    Biinenkant is voor mij, wat in huis zit. Buitenkant zit buiten, dus de straat kant. Maar misschien bedoel jij wel met binnenkant wel dat het geribbelde deel tussen beide glasplaten zit, dus dat je dat niet voelt, ongeacht of je buiten staat of binnen. Smile



    Ja, dat bedoel ik. Dat het ruwe helemaal niet gevoeld wordt maar a.h.w. met de geribbelde kant tegen elkaar zit en dat je aan beide kanten : BUITEN en aan de HALkant geen ribbels voelt.Smile
  2. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef jeannetted



    Ja, dat bedoel ik. Dat het ruwe [B]helemaal niet
    gevoeld wordt maar a.h.w. met de geribbelde kant tegen elkaar zit en dat je aan beide kanten : BUITEN en aan de HALkant geen ribbels voelt.Smile [/B]

    En dat is wat de schilder zegt? Smile Heel vreemd.
    In de praktijk, lees je hier ook, is het nl. anders.
    Volgens mij komt trouwens nooit voor dat beide glasplaten geribbeld zijn. Is ook nergens voor nodig want het is slechts decoratief. Voor het isolerend effect van dubbel glas heeft het volgens mij geen meerwaarde.

    Misschien heb je met de schilder dezelfde spraakverwarring als met ons?
    11 nov '13 - 23:18:14 / 11 nov '13 - 23:31:37
  3. jeannetted
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van jeannetted

    quote:
    Dit schreef Boep

    En dat is wat de schilder zegt? Smile Heel vreemd.
    In de praktijk, lees je hier ook, is het nl. anders.
    Volgens mij komt trouwens nooit voor dat beide glasplaten geribbeld zijn. Is ook nergens voor nodig want het is slechts decoratief. Voor het isolerend effect van dubbel glas heeft het volgens mij geen meerwaarde.

    Misschien heb je met de schilder dezelfde spraakverwarring als met ons?



    SmileIk zal hem bellen.
  4. Cees
    Oemoemenoemoe

    Toon alleen de berichten van Cees
  5. bmw
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van bmw
    kan niet zomaar als de sponning niet diep genoeg is,anders uitfreezen en op diepte brengen en ook andere glaslatten voor dubbel glas.
    Ook indien er geen 4 scharnieren gemonteerd zijn alsnog 1 bijplaatsen bovenin.
  6. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    In mijn nieuwe voordeur van de woningbouw inderdaad aan beide kanten van de deur (buiten en binnen) glad glas. De ribbeltjes zitten aan de binnenkant tussen de twee glasplaten.
Terug naar de lijst