Scheidegger opleidingen

Scheidegger opleidingen 

Onderwerp van Bezoeker

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Bezoeker
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bezoeker

    dat bedoel ik... typen kunnen ze Smile

    Dank je wel voor je enthousiaste info, Sheeba Smile
    NCOI heb ik een paar jaar geleden gedaan. Beviel goed, maar is veel duurder dan Scheidegger. Dat maakte mij een beetje wantrouwend. Ik ga mij er toch eens even verder in verdiepen..
  2. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Heb er ook eens een opleiding gedaan,,,mijn ervaring is dat ze wel betrouwbaar zijn,,Smile
  3. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef Sheeba



    Ik doe daar momenteel een opleiding en het bevalt me goed ! Goede docenten!

    De opleiding bestaat vaak,of in ieder geval bij mij uit 1 dag in de maand naar school, dan worden er 3 lessen behandeld ,je krijgt een e-learning account waar je info krijgt en info kan delen met je mede-studenten,ik heb de smaak te pakken en ga volgend jaar en het jaar erna(werkplan) verder met opleidingen.



    Overkoepelend orgaan is de NCOI waar je ook opleidingen kan doen

    Smile



    Ik ben geslaagd ,voor de opleiding die ik dit jaar heb gedaan,dus met opgeheven hoofd ga ik 2014 in en starten met de 2e opleiding ,wederom bij Scheidegger Smile
  4. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Sheeba



    Ik ben geslaagd ,voor de opleiding die ik dit jaar heb gedaan,dus met opgeheven hoofd ga ik 2014 in en starten met de 2e opleiding ,wederom bij Scheidegger Smile


    Gefeliciteerd! Goede afsluiting van dit jaar!

    Ik ga in april waarschijnlijk starten met een opleiding (klassikaal) via de LOI.
  5. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef kaatje



    Ik ga in april waarschijnlijk starten met een opleiding (klassikaal) via de LOI.


    Smile
Terug naar de lijst