Als je partner je verlaat.

Als je partner je verlaat. 

Onderwerp van Marlijn

Terug naar de lijst
  1. Als je partner je verlaat.
    Doris Wolf
    Categorie: Echtscheiding
    ISBN:9789060305874
    Wacht niet tot de tijd je wonden heelt , maar pak zelf je leven weer op!

    Van alle huwelijken eindigt ??n op de drie in een scheiding en bij relaties is dit nog vaker het geval. Het komt dus vaak voor dat iemand wordt verlaten en bijna altijd weer lijdt degene die wordt verlaten, psychisch en lichamelijk, hevig onder het verlies. Men voelt zich volkomen machteloos en twijfelt op alle terreinen aan zichzelf. Schuldgevoelens, angst, woede en wanhoop wisselen elkaar af en men heeft het gevoel nooit meer gelukkig en vrolijk te kunnen zijn.

    Als je partner je verlaat... helpt dit verlies - stapsgewijs - te verwerken en weer een nieuw begin te maken, met misschien wel mogelijkheden die niet eerder hun kans kregen...

    Als je partner je verlaat... biedt praktische ondersteuning om
    * over je wanhoop en pijn heen te komen
    * gevoelens van haat en verbittering opzij te zetten
    * weer vertrouwen te krijgen in de mensen om je heen
    * zelftwijfel en schuldgevoel te overwinnen
    * in te zien waarom je relatie misliep
    * opnieuw zelfvertrouwen en plezier in het leven te krijgen
    * als je daarvoor kiest: hoe een nieuwe en goede relatie aan te gaan.

    Doris Wolf is de schrijfster van boeken als Eenzaamheid overwinnen en Overgewicht en de psychische oorzaken. Als therapeute heeft zij al jarenlang ervaring met cli?nten die door hun partner worden verlaten. Ze weet echter ook uit eigen ervaring wat het is om je partner te verliezen.
  2. RE: Als je partner je verlaat.
    Dit boek heeft mij enorm geholpen bij het herkennen van de fasen van verwerking van mijn scheiding waarin ik zat en zit. Het helpt me mijn boosheid onder controle te krijgen en te zien dat je eigenlijk alleen jezelf en je kinderen ermee hebt als je je ex niet vergeeft. Ik wil graag weer openstaan voor nieuwe ervaringen en dit boek helpt daarbij.
    Het is in de bibliotheek verkrijgbaar in mijn (niet heel grote) woonplaats.
  3. Huug
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Huug
    Hoi,

    Dit is inderdaad een heel goed boek en het klopt precies. Een echte aanrader voor mensen die verlaten zijn door hun (ex) partner.

    Ik zit, als je het boek kent, bijna op de top!!

    Ben wel 3,5 jaar verder.

    Groet Huug
Terug naar de lijst