Hoe lijm ik mijn gebroken hart?

Hoe lijm ik mijn gebroken hart? 

Onderwerp van plamjur57

Terug naar de lijst
  1. Hoe lijm ik mijn gebroken hart?
    Paul McKenna & Hugh Willbourn
    Categorie: Relatie
    ISBN:9789032509293
    Bijna iedereen heeft weleens een gebroken hart gehad. Maar hoe kom je over zo?n ingrijpend trauma heen en hoe ga je daarna verder?

    Vooraanstaand hypnotherapeut Paul McKenna en psychotherapeut Dr. Hugh Willbourn hebben een eenvoudig stappenplan ontwikkeld om door een van de zwaarste periodes in het leven te komen.
    Je zult door dit boek ook:
    leren om niet jaloers te zijn en obsessieve gedachten te hebben
    jezelf rustiger en emotioneel in balans voelen
    je emotionele intelligentie ontwikkelen
    erachter komen waarom je relatie niet kon standhouden
    zelfvertrouwen opbouwen en jezelf openstellen voor een nieuwe liefde
    Als je de aangegeven stappen in dit boek in je eigen tempo opvolgt, lijm je niet alleen je gebroken hart, maar ben je ook op de goede weg naar een lichtere en emotioneel sterkere toekomst.

    De Londense Paul McKenna is wereldwijd een van de bekendste hypnotherapeuten en heeft vele beroemdheden zoals Robbie Williams, Daryl Hannah en Ronan Keating behandeld. Hij treedt regelmatig op in televisie- en radioprogramma?s en heeft een eigen trainingsinstituut.
  2. Verder met je leven na een verbroken ralatie. Bijna iedereen heeft weleens een gebroken hart gehad. Maar hoe kun je over zo'n ingrijpend trauma heenkomen en hoe ga je daarna verder? Eindelijk is er een krachtige, systematische methode ontwikkeld om de pijn van liefdesverdriet te helen en emotioneel te groeien. Een stappenplan om je te begeleiden in ??n van de zwaarste periodes in je leven.
  3. Het is al weer een paar jaar geleden dat ik dit boekje gelezen heb en ik weet nog uit die periode dat ik een stuk rustiger werd na het lezen van dit boek. De beschreven technieken komen uit de NLP(neuro-linguistisch programeren), waar het er om gaat door middel van (voornamelijk) visualisaties, gevoelens in juiste proporties te brengen. Hoe ga je bv om met het beeld als je je ex met iemand anders op straat tegen komt. Na enig oefenen lukt het je dit beeld in grootte te laten vari?ren, je kunt het beeld opblazen, maar ook verkleinen tot het zo klein is dat je het niet meer ziet. Je zult dan merken dat ook het gevoel verdwijnt.

    Erg helder en duidelijk geschreven en bijzonder effectief.
Terug naar de lijst