Waar ben je nu, zie je me nog?

Waar ben je nu, zie je me nog? 

Onderwerp van Anoniem

Terug naar de lijst
  1. Waar ben je nu, zie je me nog?
    Riet Fiddelaers-Jaspers
    Categorie: Rouwverwerking
    ISBN:9789080477346
    Het is meer gericht voor de onderbouw, tot en met 12 jaar. Maar ook voor oudere kinderen. Als daar behoefte aan is.
    Cor
  2. Waar ben je nu, zie je me nog?
    In dit boek heeft het 'sprokkelvrouwtje' verhalen gesprokkeld die over de dood gaan. Ze zijn als inspiratie te gebruiken, om voor te lezen, thuis en op school of om zelf te lezen. Voor het samenstellen van een afscheidsdienst is dit ook een zeer handzaam boek.

    In hoofdstuk 1 staan verhalen van bekende schrijvers zoals Toon Tellegen, Godfried Bomans en Jacques Vriens. In hoofdstuk 2 schrijven kinderen zelf verhaaltjes en gedichtjes. In hoofdstuk drie staan gedichten van volwassenen. En in het laatste hoofdstuk zijn verhalen verzameld die speciaal voor een afscheid geschreven zijn.

    Ook twee verhalen naar aanleiding van een zelfdoding. De tekst van het niet meer verkrijgbare boek van Marinus van den Berg 'De drie vogels' is opgenomen in dit boek.
  3. RE: Waar ben je nu, zie je me nog?
    Dit boek gaat over teksten en gedichten bij een afscheid, die zijn geschreven door en voor kinderen. Maar ook in verhalen. Verhalen zijn een goede manier om uit te leggen wat er gebeurd is.
  4. RE: Waar ben je nu, zie je me nog?
    voor welke leeftijdsgroep van kinderen is het bedoeld?
    groetjes erika.
Terug naar de lijst