Niet morgen, maar nu..

Niet morgen, maar nu.. 

Onderwerp van Anoniem

Terug naar de lijst
  1. Niet morgen, maar nu..
    Wayne Dyer
    Categorie: Allerlei
    ISBN:9789022984918
    In Niet morgen, maar nu toont dr. Wayne Dyer aan dat we allemaal 'mentale achilleshielen' hebben, bewust of onbewust. Hij vertelt in begrijpelijke taal hoe deze zwakheden - waardoor we onszelf vaak ernstig tekortdoen en ongemerkt kwellen - opgespoord kunnen worden en hoe we in het dagelijkse leven kracht en inspiratie kunnen vinden zonder belemmerd te worden door onze kwetsbare plekken.

    De psychotherapeut dr. Wayne Dyer gaat uit van wetenschappelijke psychologische visies op mens en wereld en van de ervaringen vanuit de praktijk, zoals die massaal toegankelijk zijn geworden door de brede stroom van psychotherapeutische literatuur. Maar zijn taal is niet die van een geleerde. Schijnbaar moeiteloos maakt hij de vele verworvenheden van de moderne psychotherapie toegankelijk voor eenieder die niet ten volle tevreden is over zijn bestaan en naar een uitweg of een oplossing zoekt.
  2. Van deze schrijver zijn overigens meer boeken in de handel, die het lezen waard zijn.
  3. RE: Niet morgen, maar nu..
    Geweldig boek. Zet je weer op de grond met de beentjes
  4. RE: Niet morgen, maar nu..
    Ben nu weer voor de tweede keer begonnen.
    Eerste keer was vorig jaar na wat perikelen met Ex.
    Dat heeft me toen erg geholpen.
    Het wijst je erop dat je zelf bepaalt hoe je je voelt en hoe je het leven ervaart.
  5. RE: Niet morgen, maar nu..
    Ik heb de hele serie.....vond het niet lekker lezen maar heb er een hoop uit kunnen halen.
  6. ingrid
    Welkom

    Toon alleen de berichten van ingrid
    Ik ben nu in beziel je leven van hem bezig, geweldig.
  7. RE: Niet morgen, maar nu..
    Ik heb alleen niet morgen maar nu helemaal gelezen de rest meer stukjes. maar het was ongeveer 20 jaar geleden dat ik het voor het eerst las.Maar er staan zoveel handvaten in, dat als ik weer eens zit te putten ik het graag weer doorlees.
    Doei, geke
  8. Herma
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Herma
    Ik vond het ook een heel erg mooi boek.
    Heb het zelfs voor mezelf gekocht en een dubbel exemplaar om uit te lenen.
    Eigenlijk zou iedereen hem een keer moeten lezen.
    Het leest idd niet snel, maar is wel duidelijk hoe een mens in elkaar zit.
  9. RE: Niet morgen, maar nu..
    Het boek voor mij, duidelijk, en zo waar als het bekende klontje suiker.

    Ik heb er vroeger veel uit kunnen halen, en ik denk als ik het boek weer pak, ik er ook nu nog veel mee kan.
Terug naar de lijst