Raad eens hoeveel ik van je hou

Raad eens hoeveel ik van je hou 

Onderwerp van Loma

Terug naar de lijst
  1. Raad eens hoeveel ik van je hou
    Sam MacBratney & A. Jeram
    Categorie: Kinderboeken
    ISBN:9789060699386
    Grote Haas en Hazeltje houden ontzettend veel van elkaar. Hazeltje vertelt Grote Haas voor het slapen gaan hoeveel hij wel niet van hem houdt door o.a. z'n armen zo ver mogelijk te spreiden, zijn handen boven z'n hoofd te houden en zo hoog mogelijk te springen. Maar natuurlijk overtreft Grote Haas hem in alles. Toch heeft Hazeltje ten slotte het laatste woord. De zachte warme aquarellen weten de sfeer van het verhaal goed te treffen. Ze beslaan veelal een dubbele pagina en vullen de tekst uitstekend aan (met name door de gezichtsuitdrukkingen van de dieren). De tekst is gedrukt in een duidelijke vette letter en laat zich goed en gemakkelijk voorlezen (mede door het repeteereffect). Het verzorgd uitgegeven boek toont Hazeltje die aan de oren van Grote Haas trekt op het omslag. Een warm prentenboek, dat zeer de moeite waard is om te lezen en te bekijken met kinderen vanaf ca. 4 jaar. Ook erg in trek bij verliefde volwassenen.
  2. Een heel mooi, lief boekje voor kinderen van 0-109..
  3. Dit boekje is zo bijzonder voor mij.
    Toen mijn zoontje, na een moeilijke bevalling en verblijf in het ziekenhuis, eindelijk thuis kwam, heb ik dit zoveel voorgelezen aan hem als hij weer eens 's nachts ontroostbaar was.
    Hij was nog te klein om het te begrijpen maar het heeft mij heel veel gegeven.
    Het staat nog in de boekenkast met een kapotte rug.
    Prachtig boekje!!
  4. Oh.. Ik heb het boek heel lang geleden geleend bij de bieb.
    Ik heb toen een bewust klein exemplaar gekocht.. als hij naar zijn vader ging of elders logeerde, zei ik altijd.. ik hou van jou, van hier tot aan het boekje!!!
    Kippevel toen ik deze tip zag..
  5. Heb ik ca 300 x voorgelezen voor met name de oudste.
    Ken hem helemaal uit mijn hoofd....n:-)

    ...ik hou van jou helemaal tot aan de maan en terug.
  6. het aller- ALLERmooiste kado aan je kind ( of geliefde ) te geven en uit te leggen hoeveel je van je kind houdt......

    zooooooo lief!! een absolute aanrader!
  7. Dit boek was een van de favorieten van mijn zonen, heel lief en schitterende illustraties die de tekst goed ondersteunen.

Terug naar de lijst