Hoger opgeleiden sneller afgekeurd voor werken?

Hoger opgeleiden sneller afgekeurd voor werken? 

Onderwerp van XXX

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef Jos
    En gullie geleuft d? allemaol? Smile Smile





    Ga er vanuit dat ze niet liegen. Heb zelf mijn twijfels, ook omdat er bij mij heel wat aan vooraf ging voor ik in de WIA terecht kwam. Maar ja wie ben ik.

    Vandaar ook mijn vraag of iemand die hoog op de arbeidsladder staat eerder en makkelijker voor WIA in aanmerking komt dan iemand die laag aangeschreven staat.
  2. Tinus
    Wees jezelf!!

    Toon alleen de berichten van Tinus
    quote:
    Dit schreef Vogeltje



    Ga er vanuit dat ze niet liegen. Heb zelf mijn twijfels, ook omdat er bij mij heel wat aan vooraf ging voor ik in de WIA terecht kwam. Maar ja wie ben ik.

    Tsja, er bestaat liegen en liegen. Je noemt jezelf 'vriendin', maar ken je echt het hele verhaal? Of zou het zomaar eens kunnen zijn, dat een aantal pijnlijke intieme details toch voor jou verzwegen zijn?


    quote:
    Dit schreef Vogeltje

    Vandaar ook mijn vraag of iemand die hoog op de arbeidsladder staat eerder en makkelijker voor WIA in aanmerking komt dan iemand die laag aangeschreven staat.

    Zelfs al is het gegaan zoals je beschrijft, dan moet je heel erg oppassen om te denken dat het altijd zo gaat. Ik ken een paar verhalen van mensen met een goedverdienende baan die heel wat problemen hebben gehad met het UWV.
  3. Claudia
    Dans je vrij, wees Liefde

    Toon alleen de berichten van Claudia
    quote:
    Dit schreef Jos


    Hetzelfde met de forse inkomensterugval met betrekking tot de WIA in relatie tot het door mij becommentarieerde voorbeeld van Claudia waarin zij persoon A een uitkering zou willen onthouden omdat persoon B die ook niet krijgt (zie het 7e bericht op pagina 6).



    Lieve schat... (mag ik dat tegen je zeggen...Smile)... wanneer ga jij nou eens stoppen met mij woorden in de mond te leggen die ik niet gezegd heb?

    Ik zeg NERGENS maar dan ook werkelijk NERGENS !!! dat ik in mijn gegeven voorbeeld persoon A een uitkering zou willen onthouden omdat persoon B die ook niet krijgt. Ik zeg alleen maar dat ik het scheef vind, dat in de situatie die ik geschetst heb, persoon A er wel recht op heeft en persoon B niet. Dat is alles wat ik zeg...

    Vervolgens ga jij lopen concluderen, ja dat doe jij...Smile... en niet ik.... dat ik persoon A een uitkering zou willen onthouden omdat persoon B die ook niet krijgt.... daar waar je van de andere kant net zo goed ook zou kunnen concluderen dat ik vind dat persoon B een uitkering moet krijgen omdat persoon A er ook recht op heeft... het is namelijk maar net hoe je er tegenaan wil kijken... en van welke kant je het bezien wil...

    Punt is echter dat ik over beide mogelijke conclusies geen uitspraak doe, ofwel ik heb dit gewoon volledig in het midden gelaten... Ik heb alleen maar gezegd dat het scheef vind... that's all... maar als je toch wil weten hoe ik daar nou precies over denk, kan je me dat gewoon beter vragen, i.p.v. dat voor me in te gaan lopen vullen...Smile

    Dus hierbij speciaal voor jou Jos: ik zou NEVER TE NOOIT NIET wie dan ook maar iets willen onthouden, waar iemand recht op heeft... en jou al helemaal niet...SmileSmile
Terug naar de lijst