Ontslag nemen tijdens de proeftijd

Ontslag nemen tijdens de proeftijd 

Onderwerp van XXX

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke
    Jaaa en dan fijn ziek uit dienst
    Zij in de ziektewet, haar werkgever nog een tijd met de treurnis van een medewerker ziek uit dienst

    Laat haar asjeblieft opzeggen en zich hersteld melden
  2. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef Cleo
    Jaaa en dan fijn ziek uit dienst
    Zij in de ziektewet, haar werkgever nog een tijd met de treurnis van een medewerker ziek uit dienst

    Laat haar asjeblieft opzeggen en zich hersteld melden


    Heb ik al tegen haar gezegd, heeft geen invloed. Het enige wat er gebeurd is dat ze gaat janken.
    Heb er slapeloze nachten van.
  3. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef Zeeg


    Dat zou ik ook niet het leukste baantje vinden...


    Ik ook niet, maar om nou op deze manier daar weg te gaan is niet mijn ding. Ze had het op zijn minst iets anders kunnen aanpakken.
  4. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef Mikky


    Oke. Als ze ziek blijft, dan is het einde dienstverband op eigen initiatief; geen WW dus, tenzij er elders uitzicht is op een andere baan van 26 weken. Minstens een halfjaar contract dus. Ze zal op zoek moeten naar andere vorm van inkomen dus. Geen handig einde, ze had wellicht nog iets kunnen regelen aangaande einde dienstverband



    Heb dit haar allemaal al voor de voeten gegooid, maar komt niet door.
    Ze wil daar koste wat kost weg.
    Geen idee wat de werkelijke reden is, vrijdag was er voor zover ik weet nog niet echt iets aan de hand. Dat ze het werk niet echt leuk vond wist ik wel.
    Zondag tijdens even weg begon ze me te bestoken met appjes en jankerige telefoontjes dat ze niet meer ging omdat ze het niet meer aan kon.
    Weet niet of het niet leuk vinden van het werk het enige is, zaterdag hebben haar andere 2 zussen samen met oma besloten dat er maandag (gisteren) een grafsteen voor hun overleden vader moest worden uitgezocht en hoeveel ze bij kon dragen. Daarvan was ze best van slag omdat ze vond dat wel wat eerder kon worden gezegd zodat ze dan vrij had kunnen vragen. Btw ze is niet meegegaan gister.
  5. Bericht van Jos is op 30-09-2014 om 08:22:36 uur verwijderd door Jos.

    Reden: Mosterd en maaltijd.

     
Terug naar de lijst