Doen

Doen 

Onderwerp van Singa

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    >>LINK<<

    Zie deze net op fb voorbij komen. Mooi..
    Brr.. hoop staat van terminale serieusheid nooit re bereiken..
  2. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
    quote:
    Dit schreef Singa
    >>LINK<<

    Zie deze net op fb voorbij komen. Mooi..
    Brr.. hoop staat van terminale serieusheid nooit re bereiken..


    Mooi filmpje en ja ik herken het.
    Heb ook met mezelf afgesproken om nooit meer iemand om advies te vragen als ik een idee heb.
    Meestal kletsen ze het namelijk uit je hoofd en doe je het NIET.
    Ik zal altijd blijven knokken tegen voorspelbaarheid, ritme en regelmaat, en "wat zo hoort"
    Laatste zorgt er voor dat je als een soort zombie door het leven gaat.
    En inderdaad...hoe ouder je word, des te minder mensen je met je mee krijgt.
    Spontaniteit wordt meestal beantwoord met wantrouwen Smile
  3. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa

    quote:
    Dit schreef Toch-maar-Eric


    Mooi filmpje en ja ik herken het.
    Heb ook met mezelf afgesproken om nooit meer iemand om advies te vragen als ik een idee heb.
    Meestal kletsen ze het namelijk uit je hoofd en doe je het NIET.
    Ik zal altijd blijven knokken tegen voorspelbaarheid, ritme en regelmaat, en "wat zo hoort".. Smile

    Mooi hoor..
    Ik bof toch wel met mijn werk. Ben zelf mijn belangrijkste instrument en ontmoet voortdurend levenskunstenaars. Van bovenaf proberen ze star, maar
    tot de werkvloer grotendeels overgeleverd aan hoe jij het doet. En daarbij wordt creativiteit - natuurlijk weer tot (letterlijk) zekere hoogte gewaardeerd.
    Sta nu een volgende gang te koken voor m'n schatten (en mezelf) na weer 11,5 uur van deur tot deur op pad te zijn geweest, en da's pittig
    maar dat gevoel over het werk maakt veel goed. 'Werkgever moet het ook wel hebben van onze bevlogenheid. Laat mezelf lekker in die waan.. Smile
Terug naar de lijst