Bewonersvereniging opzetten

Bewonersvereniging opzetten 

Onderwerp van sis

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. de evenknie kan de woonbond voor je zijn.
    maar ik snap ook wel (overleg zelf met zo'n 20 commissies) dat een wbv niet allemaal mini-commissies wil....
    even van de andere kant bekeken dan he?Smile
  2. Loeki
    al sinds de oprichting

    Toon alleen de berichten van Loeki
    quote:
    Dit schreef Gerardina
    de evenknie kan de woonbond voor je zijn.
    maar ik snap ook wel (overleg zelf met zo'n 20 commissies) dat een wbv niet allemaal mini-commissies wil....
    even van de andere kant bekeken dan he?Smile

    Het klopt niet helemaal, wat je zegt, hoor.
    Corporatie Seyster Veste wil graag op complexniveau commissies, voor de zaken die specifiek over die complexen gaan. Er is echter sinds enkele jaren een overkoepelende (maar onafhankelijke) bewonersvereniging waar enkele formele overlegonderwerpen is neergelegd (bijvoorbeeld over de huurverhoging, en de begroting van Seyster Veste)
  3. sis
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van sis

    quote:
    Dit schreef sis

    Wij denken zelf dat we tzt als er andere vertegenwoordigers van huizen zijn, een afvaardiging van ons daarin kunnen laten participeren.

    Dat noem ik dus ook Gerardine.

    Inmiddels is iemand van onze commissie tot dezelfde slotsom gekomen. Het schijnt dat als we 25 handtekningen hebben, we een bewonerscommissie mogen beginnen.
    Morgen heeft hij en nog iemand eerst overleg met de verhuurder.
  4. Loeki
    al sinds de oprichting

    Toon alleen de berichten van Loeki
    Misschien dat ze verschillende flatgebouwen samen als ??n complex beschouwen, Sis.
    Ik weet niet precies hoe dat bij jullie zit. Waar ik woon horen er vier flats tot ons complex.
Terug naar de lijst