14:01
Bericht van Belastingdienst (document ontvangen)Waarom ontvang ik dit bericht?
U heeft een bericht van Belastingdienst ontvangen in uw Berichtenbox van MijnOverheid.
Wat moet ik doen?
Mogelijk moet u actie ondernemen. Doet u dit niet, dan kan dit gevolgen hebben. Bijvoorbeeld vertraging als u iets moet regelen of extra kosten. Lees het bericht daarom zo snel mogelijk.
-
29 jul '25 - 14:08:56
-
quote:
Dit schreef zonlicht
U heeft een bericht van Belastingdienst ontvangen in uw Berichtenbox van MijnOverheid.
Wat moet ik doen?
Mogelijk moet u actie ondernemen. Doet u dit niet, dan kan dit gevolgen hebben. Bijvoorbeeld vertraging als u iets moet regelen of extra kosten. Lees het bericht daarom zo snel mogelijk.
Deze berichten krijg ik regelmatig. Als je naar je berichtenbox gaat en inlogt met je DigiD, kun je de berichten lezen.
29 jul '25 - 14:11:47 -
quote:
Dit schreef zonlicht
Wat moet ik doen?
Volgens mij klopt dit wel zo krijg ik de mail ook altijd.
Maar altijd zelf inloggen bij de belastingdienst.
Nooit op linken klikken vanuit de mail.29 jul '25 - 14:11:51 -
Ik gooi dit soort berichten meteen weg !
quote:
Dit schreef leeuwin70
Volgens mij klopt dit wel zo krijg ik de mail ook altijd.
Maar altijd zelf inloggen bij de belastingdienst.
Nooit op linken klikken vanuit de mail.
29 jul '25 - 14:19:37 -
quote:
Dit schreef zonlicht
Ik gooi dit soort berichten meteen weg !
Ik zou toch altijd zelf even checken wat er staat bij de belastingdienst.29 jul '25 - 14:23:05 -
quote:
Dit schreef leeuwin70
Ik zou toch altijd zelf even checken wat er staat bij de belastingdienst.
Voor zover ik weet heeft de Belastingdienst mijn e-mailadres niet. Informatie van de Belastingdienst ontvang ik altijd per post.
Net een brief van de Belastingdienst ontvangen !!29 jul '25 - 14:29:26 / 29 jul '25 - 14:40:51 -
quote:
Dit schreef zonlicht
Voor zover ik weet heeft de Belastingdienst mijn e-mailadres niet. Informatie van de Belastingdienst ontvang ik altijd per post.
Heb je al ingelogd op de website van MijnOverheid en in je berichtenbox gekeken? Ik krijg ook altijd post op papier én het staat in mijn berichtenbox.29 jul '25 - 14:42:12 -
quote:
Dit schreef Danielle
Heb je al ingelogd op de website van MijnOverheid en in je berichtenbox gekeken? Ik krijg ook altijd post op papier én het staat in mijn berichtenbox.
Nee, heb niet ingelogd...... gooi de e-mails weg ! Zoals ik net al schreef alles gaat per post !!29 jul '25 - 14:43:42 -
quote:
Dit schreef zonlicht
Nee, heb niet ingelogd...... gooi de e-mails weg ! Zoals ik net al schreef alles gaat per post !!
Pfftt, niet op een link in de mail klikken! Gewoon naar je berichtenbox en inloggen met je DigiD.29 jul '25 - 15:49:16 -
quote:
Dit schreef zonlicht
Nee, heb niet ingelogd...... gooi de e-mails weg ! Zoals ik net al schreef alles gaat per post !!
Helemaal goed.
Maar dit is dus zeer waarschijnlijk geen valse email.29 jul '25 - 16:02:54 -
Valse mail over openstaand bedrag Zilveren Kruis
Zilveren Kruis waarschuwt voor een nepmail over een niet betaalde rekening bij de zorgverzekeraar.
Ontvangt u een e-mail van Zilveren Kruis? Let dan extra goed op. Het kan gaan om een nepmail. Er gaat namelijk een valse mail rond over een openstaande rekening van 239,32 euro.
Gebruik de link niet
De ontvanger moet zo snel mogelijk het bedrag betalen. Om extra kosten of incassomaatregelen te voorkomen. In de mail staat een link om de rekening te betalen. Die zou u moeten kopiëren en plakken in de browser. Doe dit niet. Controleer altijd of de betalingsherinnering ook te zien is via de website of app van Zilveren Kruis.
28 aug '25 - 13:14:09
|
Bericht van Capibara is op 29-07-2025 om 14:59:26 uur verwijderd door Capibara. Reden: Lamaar |