Gedoe energie maatschappij ouders

Gedoe energie maatschappij ouders 

Onderwerp van Dianaa

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa

    Volgende week ga ik met ze naar een juridisch loket waarvan het eerste gesprek gratis is. Dan weten ze waar ze staan hopelijk.

    Vervelende consequentie is de "jaarafrekening" van 800 euro over 4 maanden geschat gasverbruik. Ze hebben een groot huis maar betalen al 200 aan voorschot. Een verbruik van 800 voorschot + geschat 800 is m.i. nergens op gebaseerd.
  2. Wim
    Abonnee sinds 12.01.2008

    Toon alleen de berichten van Wim
    @sis
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Dit is precies waarom NLE in mijn zwartboek staat. Ik wens je succes toe!
  4. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Dit is precies waarom NLE in mijn zwartboek staat. Ik wens je succes toe!


    Het is verschrikkelijk
    Was op een gegeven moment zo boos dat ik een van hun medewerkers heb geadviseerd een andere baan te zoeken, wat een louche bende. Arm joch was sprakeloos maar kon me niet verder helpen.
  5. samsam
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van samsam
    quote:
    Dit schreef Dianaa
    Volgende week ga ik met ze naar een juridisch loket waarvan het eerste gesprek gratis is. Dan weten ze waar ze staan hopelijk.

    Vervelende consequentie is de "jaarafrekening" van 800 euro over 4 maanden geschat gasverbruik. Ze hebben een groot huis maar betalen al 200 aan voorschot. Een verbruik van 800 voorschot + geschat 800 is m.i. nergens op gebaseerd.


    Van wie komt die eindafrekening, want dat is me niet duidelijk.
  6. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa

    quote:
    Dit schreef samsam


    Van wie komt die eindafrekening, want dat is me niet duidelijk.


    Van de oude gasleverancier
  7. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa

    Mijn ouders hebben het afgewacht

    Poos geleden is door NLE een gerechtsdeurwaarder ingeschakeld. Mijn zwager, behept met een beetje juridische kennis, heeft mijn ouders vertegenwoordigt. Gisteren bericht dat de aangespannen rechtzaak door NLE is ingetrokken.

    Nu is het afwachten wat er nog achter vandaan komt.... we houden nog een slag om de arm, ik hoop maar dat het hiermee is afgedaan
  8. Joy
    We gaan het zien!

    Toon alleen de berichten van Joy
    quote:
    Dit schreef Dianaa
    Mijn ouders hebben het afgewacht

    Poos geleden is door NLE een gerechtsdeurwaarder ingeschakeld. Mijn zwager, behept met een beetje juridische kennis, heeft mijn ouders vertegenwoordigt. Gisteren bericht dat de aangespannen rechtzaak door NLE is ingetrokken.

    Nu is het afwachten wat er nog achter vandaan komt.... we houden nog een slag om de arm, ik hoop maar dat het hiermee is afgedaan



    Ik hoop voor jullie dat hiermee de kous is afgedaan. Positief teken dat NLE zich teruggetrokken heeft uit de door hen zelf aangespannen rechtszaak.
    Wat een stress!
  9. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    Meldpunt het consumentenprogramma.>>LINK<<

    Die zijn hier zeer gevoelig voor.
  10. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa

    quote:
    Dit schreef Joy

    Wat een stress!


    Ja enorm veel stress
    Fingers crossed......
  11. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Jeetje, anderhalf jaar na dato.... Lange adem nodig hoor! Succes.
  12. Bericht van SSimone is op 09-12-2019 om 09:41:47 uur verwijderd door SSimone.

    Reden: xxxxx

     
Terug naar de lijst