Netto salaris 

Onderwerp van wendy72

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Evert1963
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Evert1963
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Oef... wat een aannames. Zonde.


    Absoluut, maar jij stelt dat je niet snapt waarom mensen eraan vast houden. Dus probeer ik je wat inzicht te geven 😁
  2. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Evert1963


    Absoluut, maar jij stelt dat je niet snapt waarom mensen eraan vast houden. Dus probeer ik je wat inzicht te geven 😁

    Dat werkt niet echt. Als je zoveel aannames doet kan ik de rest van wat je schrijft niet echt serieus nemen. Je zet me weg als een hautaine tante met teveel geld die alle realiteit kwijt is of zo.

    Maar geeft niet, let’s agree to disagree.
  3. Evert1963
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Evert1963
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Dat werkt niet echt. Als je zoveel aannames doet kan ik de rest van wat je schrijft niet echt serieus nemen. Je zet me weg als een hautaine tante met teveel geld die alle realiteit kwijt is of zo.

    Maar geeft niet, let’s agree to disagree.


    Dat heb je als je alleen dat leest wat je uitkomt, of alleen dat leest waarop je reageert. Als je mij niet serieus neemt, vraag ik mij weer af waarom je altijd zo prettig reageert op mijn reacties 😂
  4. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Evert1963


    Dat heb je als je alleen dat leest wat je uitkomt, of alleen dat leest waarop je reageert. Als je mij niet serieus neemt, vraag ik mij weer af waarom je altijd zo prettig reageert op mijn reacties 😂

    Het is goed Evert. Echt. Fijne avond Smile
  5. Evert1963
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Evert1963
    Jij mag het laatste woord hoor 😜
  6. Dion
    Scribo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Dion
    quote:
    Dit schreef Evert1963



    Zelf sparen:

    Uitgaande van 400 pensioen per maand is dat 4800 per jaar wat men ontvangt. Uitgaande van 20 jaar pensioen ontvangst is dat bijna 100.000,—


    Je vergeet met rendement rekening te houden.
    Voor € 100.000 pensioen hoef je niet € 100.000 te sparen (tenzij het rendement 0 is).

  7. Evert1963
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Evert1963
    quote:
    Dit schreef Dion


    Je vergeet met rendement rekening te houden.
    Voor € 100.000 pensioen hoef je niet € 100.000 te sparen (tenzij het rendement 0 is).




    Het rendement (rente) bij zelf sparen is op dit moment te verwaarlozen. Maar wellicht is dat over 10 jaar anders, daar heb je gelijk mee
  8. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72

    Dank voor de reacties betreft pensioen. Ik wil graag dit draadje zuiver houden betreffende mijn vraag.
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef wendy72
    Dank voor de reacties betreft pensioen. Ik wil graag dit draadje zuiver houden betreffende mijn vraag.

    Volgens mij is dat antwoord inmiddels gegeven? Voor een wat exactere berekening zou je dus nog even kunnen vragen welk percentage ze rekenen voor de pensioen premie. Dat weten ze vast wel.

    Download de Visma Raet app op je mobiel, vul daar je bruto loon in en klik vergoedingen en inhoudingen open. Percentage pensioen premie is van bruto loon, bedrag wat daar uitkomt (brutoloon delen door 100 en vermenigvuldigen met percentage premie) zet je bij pensioen en dan op berekenen klikken. Kind kan de was doen.
  10. Dion
    Scribo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Dion
    quote:
    Dit schreef Evert1963



    Het rendement (rente) bij zelf sparen is op dit moment te verwaarlozen. Maar wellicht is dat over 10 jaar anders, daar heb je gelijk mee


    Pensioenpremies worden niet gespaard, maar belegd.
  11. Evert1963
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Evert1963
    quote:
    Dit schreef wendy72
    Dank voor de reacties betreft pensioen. Ik wil graag dit draadje zuiver houden betreffende mijn vraag.

Terug naar de lijst