Vacatures werk met (minderjarige) asielzoekers

Vacatures werk met (minderjarige) asielzoekers 

Onderwerp van Singa

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa

    Voor vrijwilligerswerk is VluchtelingenWerk Nederland o.a. aan te raden.
  2. tineke69
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van tineke69
    Mooi werk! Heb ik bijna 2 jaar gedaan op het opvang en onderzoekscentrum in Eindhoven, 1992. Zowel met volwassenen als met minderjarigen. Ik heb er zelfs mijn afstudeerscriptie over gemaakt: de AMA's (alleenstaande minderjarige asielzoeker). Was toen helemaal 'in' en nieuw.

    Veel dingen meegemaakt. Mooie momenten van vrouwen die bevallen, tot intens trieste situaties: een kind van 8 helemaal alleen bij de poort. Maar ook een man die vroeg waar zijn eigen kamer met privé badkamer was. Dit was hem beloofd. Sorry, maar je mag je kamer met 5 anderen delen en de badkamer met 50 anderen. Mensen werden toen opgevangen in oude kazernes, er waren grote slaapzalen met nauwelijks sanitaire voorzieningen.
    Helaas ook veel onenigheid op kamers. Veelal mannen met verschillende nationaliteiten op één kamer, dit vraagt om problemen. Maar mooi om hier in te kunnen bemiddelen.
    De meeste zijn erg gemotiveerd om de taal te leren.

    Succes voor degene die gaan solliciteren!
  3. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa

    Mooi, Tineke.
    Ik zag nog snel dat het uitzendbureau waarvan o.a. het Coa gebruik maakt in verschillende plaatsen vacatures kent waar op eisen wel degelijk te onderhandelen valt. Niet te snel opgeven als je geïnteresseerd bent.
    (en er zijn er daar weer 8 bijgekomen)
    Plaatje
  4. LeonieCH
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van LeonieCH
    Dank je Singa, net verzuimcoach aan tel gehad en die gaf ook aan, probeer het maar.
  5. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa

    quote:
    Dit schreef LeonieCH
    Dank je Singa, net verzuimcoach aan tel gehad en die gaf ook aan, probeer het maar.

    Leuk. Succes!
Terug naar de lijst