Kamer gezocht in Den Haag

Kamer gezocht in Den Haag 

Onderwerp van Diana63

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Diana63
    Geneet van ut laeve

    Toon alleen de berichten van Diana63
    Hallo allemaal,

    Kleine noodkreet van mij.

    Ik heb een vraagje voor de zoon van mijn vriendin.

    Kilian (18 jaar) gaat 1 September studeren aan de International Studies Universiteit Leiden in Den Haag. Daar hij in Noord-Limburg woont en 2 uur heen en 2 uur terug moet met de trein, zoekt hij een kamer in Den Haag.

    Hij heeft helaas nog geen kamer kunnen vinden, omdat er gewoon niets voorbij komt, net gehuurd is of al ter beschikking is gesteld aan vluchtelingen (begrijpelijk).

    Ik heb hem aangeboden om jullie te vragen of iemand een kamer over heeft om te huren of familielid/kennis heeft die een kamer ter beschikking heeft (huren). Al is het maar voor een paar maanden, zodat hij misschien via-via op school iets kan vinden.

    Kilian is een rustige jongen, geen braniemaker, studerend gericht.

    Kunnen jullie helpen, dan graag een privé bericht en ik breng jullie in contact met de ouders en Kilian.

    Alvast bedankt voor het lezen en een fijn weekend gewenst.
  2. AnnePA
    Hoog en Laag blij!

    Toon alleen de berichten van AnnePA
    Hij staat ingeschreven bij DUWO voor DH?

    Bericht ook in diverse FB groepen zetten gericht op kamer in DH. Mijn zoon heeft op die manier juist een kamer in Limburg (Maastricht) gevonden!

    In de grote studentenflats rond station HS briefjes op het prikbord hangen voor (tijdelijke) onderhuur

    In de KB en bij de faculteit aan de Turfmarkt ((Wijnhaven gebouw) briefjes ophangen


    Mocht hij ook in Leiden willen wonen, bovenstaande ook daar doen, zijn veel meer kamers dan in DH. Met de trein 12 min naar DH en vanaf het station (CS) kan hij kruipen naar de faculteit Smile

    Succes!Smile
  3. Inge_
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge_
    Je zou kunnen kijken of er antikraak iets te vinden is. Interveste en Ad hoc bemiddelen daarvoor.

    >>LINK<<
  4. Diana63
    Geneet van ut laeve

    Toon alleen de berichten van Diana63

    quote:
    Dit schreef AnnePA
    Hij staat ingeschreven bij DUWO voor DH?

    Bericht ook in diverse FB groepen zetten gericht op kamer in DH. Mijn zoon heeft op die manier juist een kamer in Limburg (Maastricht) gevonden!

    In de grote studentenflats rond station HS briefjes op het prikbord hangen voor (tijdelijke) onderhuur

    In de KB en bij de faculteit aan de Turfmarkt ((Wijnhaven gebouw) briefjes ophangen


    Mocht hij ook in Leiden willen wonen, bovenstaande ook daar doen, zijn veel meer kamers dan in DH. Met de trein 12 min naar DH en vanaf het station (CS) kan hij kruipen naar de faculteit Smile

    Succes!Smile


    Dank je wel Anne, ik weet dat hij zich overal heeft ingeschreven, maar helaas nog geen resultaat.
    Ik stuur jouw info door en hoop dat hij hier iets verder mee komt.
    Groetjes Diana.
  5. Diana63
    Geneet van ut laeve

    Toon alleen de berichten van Diana63

    quote:
    Dit schreef Inge_
    Je zou kunnen kijken of er antikraak iets te vinden is. Interveste en Ad hoc bemiddelen daarvoor.

    >>LINK<<


    Hoi Inge, dank je wel voor het meedenken en ik zal de info doorgeven, ondanks dat hij geen Antikraak type is. Maar niet geschoten is altijd mis.
    Groetjes Diana.
  6. AnnePA
    Hoog en Laag blij!

    Toon alleen de berichten van AnnePA
    quote:
    Dit schreef Diana63


    Dank je wel Anne, ik weet dat hij zich overal heeft ingeschreven, maar helaas nog geen resultaat.
    Ik stuur jouw info door en hoop dat hij hier iets verder mee komt.
    Groetjes Diana.

    Graag gedaan, hoop dat hij er nog iets aan heeft, ik zal hier eens even rond vragen. Succes voor hem!
Terug naar de lijst