Telefoon in de wc

Telefoon in de wc 

Onderwerp van robinet

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    Vanmorgen viel mijn telefoon in de wc. Dom dom dom hij zat in mijn kontzak. Ik heb hem eruit gevist en afgedroogd. Hij deed het gewoon. op internet las ik dat ik hem direct uit had moeten zetten om de schade te beperken. Uit elkaar halen lukt mij niet. Ook beter om het niet te doen, schijnt best ingewikkeld te zijn. Telefoon heb ik buiten te drogen gelegd. Telefoon is niet helemaal onder geweest. Nu wilde ik hem net opladen. Maakt een zoemend geluid.
    Hoe groot is de kans dat mijn telefoon het nog gaat doen??
  2. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef robinet
    Vanmorgen viel mijn telefoon in de wc. Dom dom dom hij zat in mijn kontzak. Ik heb hem eruit gevist en afgedroogd. Hij deed het gewoon. op internet las ik dat ik hem direct uit had moeten zetten om de schade te beperken. Uit elkaar halen lukt mij niet. Ook beter om het niet te doen, schijnt best ingewikkeld te zijn. Telefoon heb ik buiten te drogen gelegd. Telefoon is niet helemaal onder geweest. Nu wilde ik hem net opladen. Maakt een zoemend geluid.
    Hoe groot is de kans dat mijn telefoon het nog gaat doen??


    Groot, maar goed droog laten worden. 24 uur in rijst leggen, dat neemt het vocht op.
  3. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Even een dag uitlaten, goed laten drogen (in een bakje rijst leggen?) En daarna pas weer aanzetten en opladen.
  4. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz
    Ja dit heb ik ook eens meegemaakt.
    Super balen.
    Ik heb me laten vertellen, (en heb er ook ervaring mee) dat rijst niet helpt. Ik zou geen risico nemen; inpakken en hop naar de telefoon-dokter, die weet wat ie moet doen en hoe. Voor een paar tientjes is dat het waard.
  5. LeonieCH
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van LeonieCH
    Wat Coollizz zegt.
    Als de wiedeweerga naar de telefoondokter.
    Die legt je telefoon op een warme plaat.
  6. Jazz_i
    Look up!

    Toon alleen de berichten van Jazz_i
    Vooral niet in rijst leggen, de deeltjes rijst die via speaker e.d. in je telefoon terecht komt doet meer kwaad dan water.
    En verder wat cool-lizz zegt.
  7. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    Telefoonwinkel hier in het dorp is vandaag niet open. Rond17.00 uur uit de schaduw gehaald en aan het oplaadsnoer. Vooralsnog doet íe het gewoon. Helemaal opgeladen, ik heb er al mee gebeld en ben gebeld.. Door het oog van de naald. hoop ik.
    Gelukkig heb ik geen hele dure telefoon, maar ik ben wel enorm gehecht aan mijn spullen.
    Bedankt voor het meedenken.
  8. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz
    quote:
    Dit schreef robinet
    Telefoonwinkel hier in het dorp is vandaag niet open. Rond17.00 uur uit de schaduw gehaald en aan het oplaadsnoer. Vooralsnog doet íe het gewoon. Helemaal opgeladen, ik heb er al mee gebeld en ben gebeld.. Door het oog van de naald. hoop ik.
    Gelukkig heb ik geen hele dure telefoon, maar ik ben wel enorm gehecht aan mijn spullen.
    Bedankt voor het meedenken.

    Wat een geluk! Wat voor telefoon heb je? Per merk en type schijnt het nogal te verschillen. Mogelijk heb je (per ongeluk) een waterproef exemplaar. SmileSmile
  9. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    quote:
    Dit schreef cool_lizz

    Wat een geluk! Wat voor telefoon heb je? Per merk en type schijnt het nogal te verschillen. Mogelijk heb je (per ongeluk) een waterproef exemplaar. SmileSmile


    Ik heb een gewone samsung galaxy A03s niet zo'n dure om de reden dat alles kapot kan.
Terug naar de lijst