Paneelverwarming

Paneelverwarming 

Onderwerp van Fri1974

Terug naar de lijst
  1. Fri1974
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Fri1974
    Gezien mijn nieuwe maandbedrag gas/ elektra, moet er iets anders. Ik heb een dichte keuken van zo'n 16m2 waar ik eigenlijk altijd zit. In de winter staat de verwarming aan, waarvan de thermostaat in de huiskamer hangt. Als de zon schijnt, schijnt hij daar ook en is de kamer aangenaam en blijft de keuken koud. Nu denk ik aan paneelverwarming voor in de keuken of iets anders electrisch. Wie heeft hier ervaring mee? Ik denk dat ik dan ook kan bezuinigen, want dan hoeft de cv alleen in de avond aan, als ik tv kijk.
  2. Eric1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Eric1
    Daar was al eerder een draadje over: >>LINK<<
  3. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    Mijn dochter heeft een kleine woonkamer en daar volstaat een electrisch kacheltje. (Toen ze hem bij Bol voor €50 had gekocht, kwamen we hem voor rond de €20 bij de Action tegen).
  4. Fri1974
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Fri1974

    quote:
    Dit schreef Eric1
    Daar was al eerder een draadje over: >>LINK<<


    Ah..mooi, ga ik daar even kijken. Dank je.
  5. Fri1974
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Fri1974

    quote:
    Dit schreef EllesB
    Mijn dochter heeft een kleine woonkamer en daar volstaat een electrisch kacheltje. (Toen ze hem bij Bol voor €50 had gekocht, kwamen we hem voor rond de €20 bij de Action tegen).


    Ik dacht dat zo'n kachel best veel verbruikt of valt dat mee?
  6. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    quote:
    Dit schreef Fri1974


    Ik dacht dat zo'n kachel best veel verbruikt of valt dat mee?



    Het scheelt dat wij zonnepanelen hebben.
    En ik heb ook zo'n kacheltje staan. Je kunt hem er bij pakken wanneer je wilt en hij is ook zo weer weg.

    Verbruik let ik niet zo op, gas is duurder. En hij staat ook niet contstant aan.


Terug naar de lijst