Opknappen gang

Opknappen gang 

Onderwerp van Lisam3

Terug naar de lijst
  1. Tien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tien
    Een ombouw maken voor verwarming waardoor je daar ook wat kan opzetten bergen.
  2. MonQ
    Ik overleef

    Toon alleen de berichten van MonQ
    quote:
    Dit schreef Tien
    Een ombouw maken voor verwarming waardoor je daar ook wat kan opzetten bergen.

    Mijn idee, een mand voor elk kind voor weet ik veel wat.
    En mutsen dassen handschoenen
    Eigen mand voor schoenen en tassen
  3. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Lisam3



    Jouw gang is nog groot in vergelijking met die van mij.
    Ik zal morgen een foto maken van die van mij.
  4. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Ik heb hem niet opgeruimd :) de tassen lagen op de bak waar nu de kussens opliggen, losse spullen in de mandjes op de kapstok of in de bak. Deur is naar de meterkast.
    Plaatje
    Plaatje
    Plaatje
  5. Lisam3
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Lisam3

    quote:
    Dit schreef Rose_s
    Ik heb hem niet opgeruimd :) de tassen lagen op de bak waar nu de kussens opliggen, losse spullen in de mandjes op de kapstok of in de bak. Deur is naar de meterkast.



    Dat is zeker kleiner Rose, al heeft mijn man ooit al een keer een kleine half meter van de meterkast eraf gehaald anders was het ook zo smal.

    Bij de kachel hingen jassen en de schoenen, laarzen etc voor de voordeur en rechtermuur. Op de grond en op de kachel ook allerlei los spul. Het leek toen vol net zo klein als bij jouw.
  6. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Lisam3



    Dat is zeker kleiner Rose, al heeft mijn man ooit al een keer een kleine half meter van de meterkast eraf gehaald anders was het ook zo smal.

    Bij de kachel hingen jassen en de schoenen, laarzen etc voor de voordeur en rechtermuur. Op de grond en op de kachel ook allerlei los spul. Het leek toen vol net zo klein als bij jouw.



    Het is wel vol, maar voldoende ruimte om iemand binnen te laten. Het is maar de hal:)
    Mijn meterkast kan niets meer af
  7. mamavan2
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van mamavan2
    Ik heb de jassen aan de binnenkant van de deur van de gangkast/kelderkast hangen. Dus aan de binnenkant vd deur haken. Zo is dat uit het zicht. Op de plek waar bij de meeste mensen de kapstok hangt, staat bij mij een mooi antiek kastje. Daar kan veel in, skeelers, in de winter handschoenen/mutsen accu vd electrische fiets, schoenen, sluppers enz
  8. Lisam3
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Lisam3



    Wil deze kapstok voor ons Smile kunnen de kinderen van klein (beneden) naar groot (naar boven) hun jassen en andere ophangen.

    links boven de kachel, komt ook een ombouw om, komen 6 manden 3 naast elkaar voor de losse spullen. Schoenen gaan langs de grote muur onder de jassen. Een schoenenrek heeft geen zin bij ons met mijn stuiterballen

    Nu meer bedenken...
  9. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    Wat een leuke kapstok!! Daar kun je lekker veel aan kwijt! Ook makkelijk zelf te maken:).
  10. Lisam3
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Lisam3

    quote:
    Dit schreef EllesB
    Wat een leuke kapstok!! Daar kun je lekker veel aan kwijt! Ook makkelijk zelf te maken:).




    Ja daar zat ik aan te denken, ben wel handig Smile en dan samen met de kinderen het schilderen ervan. Haakjes heb ik gevonden ervoor.. zo alleen hout kopen eind van de maand. Uitje naar bouwmarkt..
Terug naar de lijst