Budget koken

Budget koken  

Onderwerp van Mimi

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Mimi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mimi

    Gerookte spekblokjes bij de AH zijn 18,95 per kilo
    Gerookte ontbijtspek bij de AH kost 9,95 per kilo

    effe knippen als ze gebakken zijn en je hebt dezelfde smaak voor het halve geld door je stampotten!
  2. Mariska2
    Niet later maar nu

    Toon alleen de berichten van Mariska2
    quote:
    Dit schreef Mimi
    Gerookte spekblokjes bij de AH zijn 18,95 per kilo
    Gerookte ontbijtspek bij de AH kost 9,95 per kilo

    effe knippen als ze gebakken zijn en je hebt dezelfde smaak voor het halve geld door je stampotten!


    Mooie tip! Ik vond de spekreepjes al zo duur geworden
  3. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz
    Nog een leuk voordelig experiment; vegan spekjes van de Happy Vegan.
    Zelf zou ik denk ik een zak gebakken uitjes door de stamppot doen.

    >>LINK<<
  4. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb
    Ik doe zelf tegenwoordig spruitjes (die zijn geloof ik nu permanent in de aanbieding) halveren en wokken, scheut honing erbij, appelstukjes eventjes mee laten bakken en op het allerlaatste nog wat stukjes walnoten. Dat doe ik dan door de puree, zoete spruitjesstamp!
  5. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz
    quote:
    Dit schreef Mimi
    Kebab van frikandel.
    Schil een doos bevroren Aldi/Lidl frikandellen met een dunschiller in reepjes. Kruid ze naar smaak na met wat kebab kruiden. Daarna bakken in een grote pan en serveer met een stuk Turks brood .
    Evt ijsbergsla en saus naar keuze toe....

    ps moet je wel van frikandellen houden natuurlijk, Ik niet Smile

    Ik moet heel hard lachen bij jouw laatste opmerking.

    Ik ben (al sinds ik op kamers ging, dat is 32 jaar geleden, maar toen verzamelde ik ze alleen en bladerde erdoor want er was geen AH in de buurt) fan van de Allerhande; de AH mag dan een miljardenwinst maken, ze hebben wel het hele januarinummer geweid aan budgetvriendelijke gerechten. Ik wilde een recept daaruit hier plakken maar ik merk dat de Turkse server me geen toegang tot de site geeft.
    (Best lastig; ik mag ook al geen films kijken op cinetree.Smile.(

    Mijn All time favourite is pasta met saus van blauwe schimmelkaas (de goedkoopste), room, champignons en gebakken ui+ knoflook. Dit dan aangevuld met een salade naar keuze, of beter nog; gegrilde courgette + tomaten uit de oven.


Terug naar de lijst