Geluid van "uit elkaar spattende kerstballen"

Geluid van "uit elkaar spattende kerstballen" 

Onderwerp van william


Dit onderwerp is gesloten.
door de webmaster op 30 december 2022 om 13:07:25

Terug naar de lijst
  1. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef william
    Hartelijk dank voor al jullie reacties.


    Is het uitzetten gelukt?
  2. Bosbes
    Wil niet meer bang zijn

    Toon alleen de berichten van Bosbes
    quote:
    Dit schreef william
    Hartelijk dank voor al jullie reacties.




    Sorry, mijn flauwekul had niets met jou van doen.
    Excuus.
  3. Cees
    Oemoemenoemoe

    Toon alleen de berichten van Cees
    quote:
    Dit schreef daro


    Maar er kwam niemand aan Cootje. Volgens mij noemen ze dit pestgedrag. Hoopte altijd dat met de leeftijd mensen wijzer werden maar dat geldt natuurlijk niet voor iedereen.

    Eigenlijk reageer ik liever niet op je. Maar aangezien niemand hier blijkbaar modereert maak ik dan maar een uitzondering.




    Kennelijk heb je niet alle berichtjes van William gelezen voordat ie ze wijselijk weghaalde.
    Voortaan toch iets beter opletten voor je je gram probeert te halen.Smile
  4. daro
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van daro
    quote:
    Dit schreef Cees


    Kennelijk heb je niet alle berichtjes van William gelezen voordat ie ze wijselijk weghaalde.
    Voortaan toch iets beter opletten voor je je gram probeert te halen.Smile


    Nee, lees dit draadje en vindt je reacties niet kunnen.

    Maar had kunnen weten dat je de bal terug zou spelen en elders neer zou leggen.

  5. Ezzie
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Ezzie
    quote:
    Dit schreef Cees

    Kennelijk heb je niet alle berichtjes van William gelezen voordat ie ze wijselijk weghaalde.
    Voortaan toch iets beter opletten voor je je gram probeert te halen.Smile

    Jemig Cees, ga je lekker?
    Al vrij snel waren de reacties simpelweg onaardig, nog voordat William überhaupt reageerde.
    Daro staat niet alleen in haar constatering, flauw dit.
  6. Cees
    Oemoemenoemoe

    Toon alleen de berichten van Cees
    quote:
    Dit schreef daro


    Nee, lees dit draadje en vindt je reacties niet kunnen.

    Maar had kunnen weten dat je de bal terug zou spelen en elders neer zou leggen.



    Als je liever niet op iemand (mij) reageerd kun je dat misschien ook maar liever nier doen?
    Je loopt dan, als spuit elf, de kans er hemaal naast te zitten. Zeker als je niet kunt reageren op het hele plaatje
    Ik zie je ongepaste reactie dan ook als den mislukte poging je verongelijkte gevoelens jegens mij af te reageren.

    Mmmmm misschien noemt men dat nou juist wel pestgedrag. Komt op mij in ieder geval kinderachtig en zeer kleinzielig over. Zeker als je maar deels bent geinformeerd en dan toch nog even moeder overste komt spelen hier als eigenlijk net alles voorbij is.
  7. Inge_
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge_
    quote:
    Dit schreef cootje
    Wat een gejank om niks.
    Je kan zo lang het geluid van je mobiel uitzetten of gewoon van die lichtjes afblijven.

    Dat is niet erg aardig.
  8. daro
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van daro
    quote:
    Dit schreef Cees


    Als je liever niet op iemand (mij) reageerd kun je dat misschien ook maar liever nier doen?
    Je loopt dan, als spuit elf, de kans er hemaal naast te zitten. Zeker als je niet kunt reageren op het hele plaatje
    Ik zie je ongepaste reactie dan ook als den mislukte poging je verongelijkte gevoelens jegens mij af te reageren.

    Mmmmm misschien noemt men dat nou juist wel pestgedrag. Komt op mij in ieder geval kinderachtig en zeer kleinzielig over. Zeker als je maar deels bent geinformeerd en dan toch nog even moeder overste komt spelen hier als eigenlijk net alles voorbij is.


    Je bedoelt te zeggen dat ik er naast zit. Echter las ik je reacties en die hebben niets te maken met eerdere draadjes die ik blijkbaar niet zag. Maar deze reacties die je nu schrijft zijn precies de reacties waarom ik eigenlijk liever op mijn handen zit. Lukte deze keer niet, helaas.
  9. william
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van william

    quote:
    Dit schreef Cees


    Kennelijk heb je niet alle berichtjes van William gelezen voordat ie ze wijselijk weghaalde.
    Voortaan toch iets beter opletten voor je je gram probeert te halen.Smile


    Je suggereert dat ik zelf ook iets vervelends heb gezegd, maar dat is niet het geval. Ik had de verkeerde reactie gequoot. Daar maakte Marianne mij attent op. En vervolgens heb ik dit rechtgezet, maar daarbij ook een overbodige (geen beledigende) reactie geplaatst en die dus weer weggehaald.
  10. william
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van william

    quote:
    Dit schreef Sheeba


    Is het uitzetten gelukt?


    Ik heb voor de simpele oplossing gekozen Sheeba Smile. Ik laat mijn muis er niet meer overheen gaan. Overigens heeft Bart ze nu uitgezet, geloof ik.
  11. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli
    quote:
    Dit schreef Cees


    Als je liever niet op iemand (mij) reageerd kun je dat misschien ook maar liever nier doen?
    Je loopt dan, als spuit elf, de kans er hemaal naast te zitten. Zeker als je niet kunt reageren op het hele plaatje
    Ik zie je ongepaste reactie dan ook als den mislukte poging je verongelijkte gevoelens jegens mij af te reageren.

    Mmmmm misschien noemt men dat nou juist wel pestgedrag. Komt op mij in ieder geval kinderachtig en zeer kleinzielig over. Zeker als je maar deels bent geinformeerd en dan toch nog even moeder overste komt spelen hier als eigenlijk net alles voorbij is.


    Ik geloof gewoon niet wat ik lees hier!
    Er waren er hier twee onaardig in dit draadje én we hadden een meeloper en als je even nadenkt weet je dat je daarbij hoort, Cees.
    William zelf heeft, zoals hij al schreef, werkelijk niets verkeerd geschreven.
    Is het nou zo moeilijk om te zeggen: sorry, ik zat er naast!?
  12. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    William stelde een zeer gerechtvaardigde vraag en wordt door enkelen bijzonder onaardig bejegend. Omdat dit de supportrubriek is, waar iedereen vrijuit een vraag moet kunnen stellen en moet kunnen rekenen op een respectvol antwoord, zal ik dit soort reacties in de toekomst proberen te voorkomen door niet meer iedereen te laten reageren in deze rubriek.

    William, excuses namens OuderAlleen dat je op deze manier benaderd bent. Je vraag was zeker legitiem en mede daardoor is de mogelijkheid gekomen om de lampjes uit te zetten.

    Ik nodig iedereen uit om hier vragen te stellen en nodig alle anderen uit om die op een respectvolle manier te beantwoorden. Jullie bijdragen zijn belangrijk!

    Ik sluit dit draadje af.
Terug naar de lijst