Opgelicht kopen via internet

Opgelicht kopen via internet  

Onderwerp van Waterjuffer

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72
    T gaat je veel geld kosten om retour te sturen meer dan wat je betaald hebt. Ik zou t laten rusten want het is toch vechten tegen de bierkaai.
  2. Jep
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jep
    quote:
    Dit schreef Waterjuffer


    Ojee

    Ik ga wel proberen terug te sturen,

    Ik begrijp dat niet. Waarom zou je iets terug sturen naar een oplichter?
    je wordt opgelicht want je leren tas is plastic . De politie heeft aangegeven dat t oplichting betreft. Op andere sites wordt aangegeven dat t oplichting betreft maar dan handelen ze wellicht wel volgens de retourtekst op hun oplichtingssite? ..
    6 apr '23 - 01:07:26 / 6 apr '23 - 01:23:38
  3. Bericht van Jep is op 06-04-2023 om 01:22:59 uur verwijderd door Jep.

    Reden: dubbel

     
  4. meeuw
    druk met leven

    Toon alleen de berichten van meeuw
    Ik ben er ook een meer ingetrapt met lego voor de kids. Ik had met creditcard betaald en bleek hiervoor beschermd/verzekerd te zijn en heb uiteindelijknvia die weg geld teruggekregen. Heb jij misschien ook via iets koopbescherming?
  5. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef meeuw
    Ik ben er ook een meer ingetrapt met lego voor de kids. Ik had met creditcard betaald en bleek hiervoor beschermd/verzekerd te zijn en heb uiteindelijknvia die weg geld teruggekregen. Heb jij misschien ook via iets koopbescherming?


    Dat is een van de voordelen van met creditcard betalen. Dan ben je verzekerd. Ik heb ook geld terug gekregen ooit, toen ik een product van een (achteraf) nep website niet geleverd kreeg.

  6. quote:
    Dit schreef meeuw
    Ik ben er ook een meer ingetrapt met lego voor de kids. Ik had met creditcard betaald en bleek hiervoor beschermd/verzekerd te zijn en heb uiteindelijknvia die weg geld teruggekregen. Heb jij misschien ook via iets koopbescherming?


    Nee, helaas
  7. meeuw
    druk met leven

    Toon alleen de berichten van meeuw
    quote:
    Dit schreef Waterjuffer


    Nee, helaas

    Jammer, beslist niet terugsturen hoor. Dan ga je nog meer geld pompen in oplichters.!

  8. quote:
    Dit schreef meeuw

    Jammer, beslist niet terugsturen hoor. Dan ga je nog meer geld pompen in oplichters.!


    Ik denk er nog even over, vindt het zonde van mijn geld, 40€ weg voor een stukje plastic.
    Aan de andere kant, als ik toch mijn geld niet terugkrijg en veel geld moet betalen voor terugsturen, dan kan ik tas beter houden.

    Maar even afwachten waar het bedrijf zelf mee komt.

    De aangifte laat ik in ieder geval staan.
Terug naar de lijst