Badkamerproject: Wie weet goede hulp? 

Onderwerp van SaskiaV

Terug naar de lijst
  1. SaskiaV
    Samen is leuker

    Toon alleen de berichten van SaskiaV
    Hallo beste OA’ers 😊

    Mijn dochter en ik én ons appartement zijn toe aan een upgrade of vernieuwing van de badkamer.
    In welke vorm ben ik nog niet uit.

    Wie weet er een fijne partij/relatie/ondernemer die goede en redelijk advies en uitvoering kan geven?

    Ik hoor graag jullie suggesties.
    Alvast dank daarvoor.

    Groeten,
    Saskia
  2. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    Ikea planner.
  3. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Ben nu ook bezig met een nieuwe badkamer. Aangezien ik geen zin/energie/puf heb om ook het sloopwerk te doen, ben ik op zoek gegaan naar een bedrijf die dat alles doet.
    Via via ben ik bij Van Son installaties gekomen.
    Ze zijn niet de goedkoopste, maar ze nemen wel alles uit handen. Van sloopwerk en afvoer tot de volledige installatie.
    Nog geen ervaring hoe het daadwerkelijk is, maar het komt goed op mij over tot nu. Zal waarschijnlijk najaar worden (oktober gok ik) als mijn badkamer onderhanden wordt genomen. Daarna weet ik dus meer Smile

    Zitten relatief bij je in de buurt denk ik (Vianen).

    >>LINK<<

  4. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    quote:
    Dit schreef ArnoM
    Ben nu ook bezig met een nieuwe badkamer. Aangezien ik geen zin/energie/puf heb om ook het sloopwerk te doen, ben ik op zoek gegaan naar een bedrijf die dat alles doet.
    Via via ben ik bij Van Son installaties gekomen.
    Ze zijn niet de goedkoopste, maar ze nemen wel alles uit handen. Van sloopwerk en afvoer tot de volledige installatie.
    Nog geen ervaring hoe het daadwerkelijk is, maar het komt goed op mij over tot nu. Zal waarschijnlijk najaar worden (oktober gok ik) als mijn badkamer onderhanden wordt genomen. Daarna weet ik dus meer Smile

    Zitten relatief bij je in de buurt denk ik (Vianen).

    >>LINK<<


    Dat leest als een fijne tip👍
  5. SaskiaV
    Samen is leuker

    Toon alleen de berichten van SaskiaV

    Dankjewel 😊
    Ik ga op onderzoek uit.
  6. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef SaskiaV
    Dankjewel 😊
    Ik ga op onderzoek uit.


    Als het bevalt, kun je misschien aangeven dat je op aanraden van Arno-Mark komtSmile
  7. Judith
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Judith
    quote:
    Dit schreef ArnoM
    Ben nu ook bezig met een nieuwe badkamer. Aangezien ik geen zin/energie/puf heb om ook het sloopwerk te doen, ben ik op zoek gegaan naar een bedrijf die dat alles doet.
    Via via ben ik bij Van Son installaties gekomen.
    Ze zijn niet de goedkoopste, maar ze nemen wel alles uit handen. Van sloopwerk en afvoer tot de volledige installatie.
    Nog geen ervaring hoe het daadwerkelijk is, maar het komt goed op mij over tot nu. Zal waarschijnlijk najaar worden (oktober gok ik) als mijn badkamer onderhanden wordt genomen. Daarna weet ik dus meer Smile

    Zitten relatief bij je in de buurt denk ik (Vianen).

    >>LINK<<


    Ik heb een héél andere ervaring met Van Son. Ze benaderden ons via Werkspot en hadden snel plek. Zeiden ze. Moesten we wel heeeeeel snel de materialen bestellen. Wij als een malle allerlei winkels af om maar spullen te kopen die snel leverbaar waren. Ondertussen een paar keer bericht gehad van Van Son of we alle spullen wel op tijd hadden. Ja hoor, dat hadden we supersnel geregeld. En toen alles klaar stond, kwam er bericht van Van Son: ze kwamen toch maar niet in de afgesproken periode. Ze zouden misschien wel later kunnen komen, maar geen idee wanneer dan: kon een maand, een half jaar of een jaar later zijn.
    Nou goed, toen waren wij er natuurlijk wel klaar mee. Via de leverancier van het sanitair vonden we toen een ander aannemertje. Die hebben perfect werk geleverd! Alles conform afspraak, super netjes geworden en maar de helft van de prijs die Van Son rekende. Gegevens eventueel per pb bij mij beschikbaar. Is een heel klein bedrijfje (een vader met twee zonen), werken in de regio Utrecht.

    Wat betreft het sanitair waren wij erg tevreden over Q1 sanitair in Zeist. Hebben geen mooie showroom, maar als je weet wat je wilt hebben, kun je daar voor weinig geld in een relaxte sfeer prima terecht.
  8. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Ze zijn kortgeleden overgegaan op het ook zelf leveren van de spullen ipv wat de klant ergens gekocht heeft, juist door alle ellende van niet passend, anders dan verwacht, levertijden enz.

    Zoals gezegd: nog geen echte ervaring met ze, behalve de showroom. Als het af is zal ik mijn ervaring delen.
  9. Tresie56
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Tresie56
    Hier kun je prima bij Hubo terecht, vroeger Multimate

    Zij hebben me altijd prima geadviseerd ik heb nooit het gevoel gehad als alleenstaande vrouw
    afgezet te worden.
Terug naar de lijst