Wie maakt handbeschilderde stenen?

Wie maakt handbeschilderde stenen? 

Onderwerp van Malero

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Ster
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Ster
    Wat moet het voor afbeelding worden? Dat is misschien makkelijker zoeken, wat gerichter.
  2. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero

    Hmm ja, daar ben ik nog over aan het nadenken.

    Kijk, Daf, de partner van mijn zus wil 10 jaar samenzijn vieren. Mijn zus heeft daar helemaal geen oren naar. Die wil niet in het middelpunt van belangstelling staan.

    Dus ging de uitnodiging als volgt.

    * Daf = 55 jaar + 5 maanden
    * Zus = 53 jaar - 16 dagen
    * Jazz ( die k@thond die ze hebben, wordt ik knettergek van) 16 jaar - 1 dag
    * 10 jarig jubileum
    * 3 jaar in Stolwijk.


    Dus ik bedacht het volgende, ik ga voor iedere reden een cadeau verzinnen.

    Daf en zus jarig wordt een cocktailpakket, cocktailglazen, 3 flessen kant en klare cocktails , wat garni fruit op een mooi groot dienblad.
    Voor die k@thond koop ik ook wat
    10 jarig jubileum wordt een spaarpotje van 2 dames, daar stop ik 10 euro in ( Smile)
    3 jaar Stolwijk wordt dus die steen, er moet iets van Huisje, boompje beestje die k@thond afbeeldingen dus) op komen te staan. Met hun namen.

    Nou dat was mijn idee dus. Smile
  3. Imke
    🌼🌼🌼

    Toon alleen de berichten van Imke
    Heb je de link van Sheeba gezien?
    Die mevrouw schildert huisje, boompje, honden op steen Smile
  4. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero

    quote:
    Dit schreef Imke
    Heb je de link van Sheeba gezien?
    Die mevrouw schildert huisje, boompje, honden op steen Smile



    Ja, maar ze geeft geen garantie dat het buiten kan blijven.
  5. Eric1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Eric1
    quote:
    Dit schreef Malero



    Ja, maar ze geeft geen garantie dat het buiten kan blijven.

    Ik denk dat je nergens die garantie zult krijgen dat het buiten goed blijft. Dat zit 'm in de techniek dat het erop geschilderd is. Zon, weer en wind doen buiten hun best. Kozijnen etc. moet je ook om de zoveel jaar opnieuw schilderen.
    Je zou aan keramiek kunnen denken. Dan wordt de steen of kei met de hand gemaakt van klei. Dat wordt eerst op hoge temp. gebakken en daarna kan het met glazuur, gemengd met kleurpigmenten beschilderd worden en opnieuw gebakken. Dat zou ms buiten kunnen. Maar dan zit je denk ik in een hogere prijsklasse en ik ken of weet geen keramisten die dat doen.
    De stenen in de link van Sheeba zijn overigens echt niet duur. Gewoon niet buiten neerleggen als je daar voor kiest.
    16 mei '23 - 11:01:29 / 16 mei '23 - 11:47:46
  6. Bericht van Geanna is op 16-05-2023 om 15:17:21 uur verwijderd door Geanna.

    Reden: Dus...

     
  7. Ster
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Ster
    quote:
    Dit schreef Malero
    Hmm ja, daar ben ik nog over aan het nadenken.

    Kijk, Daf, de partner van mijn zus wil 10 jaar samenzijn vieren. Mijn zus heeft daar helemaal geen oren naar. Die wil niet in het middelpunt van belangstelling staan.

    3 jaar Stolwijk wordt dus die steen, er moet iets van Huisje, boompje beestje die k@thond afbeeldingen dus) op komen te staan. Met hun namen.

    Nou dat was mijn idee dus. Smile


    Ah zo, wel leuk idee. Zou bootlak kunnen?
  8. cootje
    Alsjestilbenthoorjemeer

    Toon alleen de berichten van cootje
    quote:
    Dit schreef Ster


    Ah zo, wel leuk idee. Zou bootlak kunnen?

    Yep. Gebruik ik ook voor beelden in de tuin.
  9. Eric1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Eric1
    Ik vond deze nog: speciaal voor over acrylverf en geschikt voor buiten, mat, glans of satin: >>LINK<<
  10. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h
    Is het opplakken van een foto of verschillende foto's op een steen of een leisteen iets?

    ik googlede dit:

    >>LINK<<

Terug naar de lijst