Gedoe met auto, wat is wijsheid?

Gedoe met auto, wat is wijsheid? 

Onderwerp van Fri1974

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Rob1972
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Rob1972
    Om te huren kijk eens bij SternRent, ze heten nu anders maar daar huurde ik een grote bestelbus zonder creditcard en is het kilometervrij huren. Ze doen ook gewoon personenauto's onder dezelfde voorwaarden.

    Een auto huren is vaak nog wel te doen, zijn de kilometers die het vaak duur maken en daar heb je bij hun dus geen last van.

    Wat betreft je eigen auto zijn er nog meer kosten te verwachten de komende tijd? Kwestie dan van rekenen wat het slimste is en hopen dat een eventuele andere auto de eerste tijd probleemloos is.
  2. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    quote:
    Dit schreef rotonde
    Ken je de debet creditcard al? Dit is een creditcard waarbij je geen krediet krijgt. Dus ook geen kredietcheck. Ik heb zelf Revolut, de gratis versie. Als ik wat met een creditcard moet doen, dan zet ik er geld op met ideal. Je kunt het via een virtuele kaart betalen als je NFC hebt op telefoon. En anders kun je een fysieke kaart kopen. De kosten zijn duidelijk (en zeker niet buitensporig). Aanvraag is binnen een dag afgerond. Dan is een auto huren wel mogelijk voor je.

    Hee vrouw, hoe is t?Smile

    Volgens mij nooit autohuur op debitcard of prepaid. Heeft met borg voor huurauto te maken.
    Misschien nog een tip Fri, zat ook eens op een Spaans eiland zonder credit card (alles kon daar net als in rest Europa met bankpas) en wilde laatste dagen toch zelf rondtoeren over eiland. Sunnycars is een Nederlands bedrijf dat in allerlei landen verhuurders in de portefeuille heeft die zonder creditcard verhuren. Zij staan dan garant en je komt gewoon uit bij een verhuurbedrijf daar dat je contract e.d. laat tekenen maar geen cc vraagt.
    Dus misschien toch trein en dan bij een station gereserveerde auto ophalen?
  3. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    quote:
    Dit schreef Rob1972
    Om te huren kijk eens bij SternRent, ze heten nu anders maar daar huurde ik een grote bestelbus zonder creditcard en is het kilometervrij huren. Ze doen ook gewoon personenauto's onder dezelfde voorwaarden.

    Een auto huren is vaak nog wel te doen, zijn de kilometers die het vaak duur maken en daar heb je bij hun dus geen last van.

    Wat betreft je eigen auto zijn er nog meer kosten te verwachten de komende tijd? Kwestie dan van rekenen wat het slimste is en hopen dat een eventuele andere auto de eerste tijd probleemloos is.

    Die klinkt ook interessant.

    Wat Carla? schreef, snel achteraan. Er zal al veel verhuurd zijn.
  4. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    Of partnercard bij iemand die jou zeer vertrouwt en omgekeerd (broer of zo?) bv op anwb visa kan dat. Limiet 2500-5000. Ruim voldoende voor autohuur en borgstelling.
    Check is nl alleen bij hoofdpersoon. Die verantwoordelijk is.
    Na vakantie evt. direct opzeggen.
  5. jelle
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van jelle
    Is het wel de koppakking….dan klopt namelijk het advies van je monteur niet. Deze moet je wel vervangen om veel ellende te voorkomen

    Een beetje olieverbruik-lekkage hoeft echt helemaal geen drama te zijn. Daar kan je jaren mee doorrijden, alleen moet je er wel alert blijven met tijdig bijvullen.

    Ik zou eens langs een andere garage rijden als ik jou was….
Terug naar de lijst