Koekenpan of wok 

Onderwerp van Lisam3

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    Ik heb geen gas dus ook geen wok.
    Met wokken is een flinke gasvlam wel zo fijn.
  2. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    Ik heb 3 maten koekenpannen van Green Chef.
    En ik heb nog een wok van Tefal. Die gebruik ik alleen voor de groenten voor macaroni of nasi, anders vliegt het de koekenpan uit.
    Als de wok zijn bekleding los gaat laten en dus weg gaat, doe ik het alleen met een koekenpan. Een wok neemt veel ruimte in, zowel in de kast als in de vaatwasser:).
  3. Marianne-b
    en dan .. is er koffie ☕️

    Toon alleen de berichten van Marianne-b
    Ik heb een braadpan voor vlees maar daar doe ik ook roerbakgroenten in ,op hoog vuur met een pollepel in elke hand ,de groente omscheppen en ik heb ook een hapjes pan, kan ik ook vlees in braden . Ik heb geen wok nodig en ik vind de wok te zwaar.
  4. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    quote:
    Dit schreef EllesB
    Ik heb 3 maten koekenpannen van Green Chef.
    En ik heb nog een wok van Tefal. Die gebruik ik alleen voor de groenten voor macaroni of nasi, anders vliegt het de koekenpan uit.
    Als de wok zijn bekleding los gaat laten en dus weg gaat, doe ik het alleen met een koekenpan. Een wok neemt veel ruimte in, zowel in de kast als in de vaatwasser:).


    Een pan met antiaanbaklaag kun je beter niet in de vaatwasser doen. Dan laat de laag los. Mij is geadviseerd om deze ook niet met een afwasborstel te doen. Gewoon een zacht sponsje of vaatdoek er door heen halen met afwasmiddel.
  5. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE
    Ik gebruik m'n hapjespan heel vaak. Hij staat continue op het gas.
    De wokpan staat in de kast en komt er bijna niet uit.
    Een koekenpan voor eens wat te bakken zo nodig, ei of naast de hapjespan...komt wel eens uit de kast.

    Over een paar maanden kook ik op inductie.
    Dan wordt het weer een ander verhaal...
  6. Joy
    We gaan het zien!

    Toon alleen de berichten van Joy
    Grappig draadje! Ben geen culinair wonder (maar stel gerust vragen over de slowcooker en de airfryer!). Verder heb ik 2 wokpannen in verschillende maten (wel met platte bodem) waar ik gerust een eitje in bak.
  7. Lisam3
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Lisam3

    Hoi allemaal bedankt voor de reacties, ga voor de wok en erbij een koekenpan Smile ach waarom niet het vakantiegeld moet toch een keer op.

    Kook nog op gas een vierpitter, geen speciale pit ervoor. Als ik de wok gebruik dan kan ik maar 1 pit erbij gebruiken. Dus dat wordt puzzelen. Ga vanavond macaroni makken in de wok...
  8. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    quote:
    Dit schreef EllesB
    Ik heb 3 maten koekenpannen van Green Chef.
    En ik heb nog een wok van Tefal. Die gebruik ik alleen voor de groenten voor macaroni of nasi, anders vliegt het de koekenpan uit.
    Als de wok zijn bekleding los gaat laten en dus weg gaat, doe ik het alleen met een koekenpan. Een wok neemt veel ruimte in, zowel in de kast als in de vaatwasser:).



    Nav dit topic, heb ik de wok weggedaan. Hij was veel te groot voor mij alleen en de bekleding was niet helemaal mooi meer.
    Heb naar nieuwe, kleinere wokpannen gekeken, maar waren te duur voor mij. Want ik wil ook pfas-vrij.

    Nu was ik bij de Action, en daar hadden ze 24 cm doorsnee hapjespannen. En daar heb ik er nu 1 van gekocht. Hij is van het merk VitaVerde.>>LINK<<

    Ben benieuwd of dat beter gaat bevallen.
  9. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    Ik heb mn wokken in de oven staan Smile
    In een kastje kost het teveel ruimte idd.
Terug naar de lijst