Microsoft

Microsoft 

Onderwerp van Gerdy1

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Gerdy1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Gerdy1
    Hallo,

    ik heb een Microsoft365 jaar abonnement maar sinds ik deze laptop heb kan ik mijn pdf's niet meer opslaan als een pdf bestand. Alles blijft in een proefversie staan.

    Gr. Gerdy
  2. rdolfijn
    het kan niet beter :-)

    Toon alleen de berichten van rdolfijn
    Het lijkt er dan sterk op dat je niet bent ingelogd met je account van office 365.

    heb zelf geen office365 maar vermoed dat ergens rechts in de bovenbalk van office365 een inlog/uitlog optie is.
    daar dan of inloggen of uitloggen en met het juiste account inloggen.
  3. Gerdy1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Gerdy1

    Hallo rdolfijn,

    heb ingelogd op office365 maar dit maakt geen verschil. Maar bedankt voor het meedenken.

    Gr. Gerdy
  4. Jazz_i
    Look up!

    Toon alleen de berichten van Jazz_i
    Kan het zijn dat je vorige laptop nog geregistreerd staat op je abonnement?
  5. josien1
    A happy girl

    Toon alleen de berichten van josien1
    In word printer pdf creator kiezen en dan printen, dat creëert een pdf. Je zou ook kunnen kijken of je binnen word, opties en dan add ons, dan com add ons, iets ziet staan wat pdf gerelateerd is wat uit staat. of in de sttings - apps - integrated apps Adobe voor 365 kiezen/installeren.

    Mogelijk heb je een proefversie van de adobe-app. Maar zonder die app kun je ook als pdf opslaan, zie mijn eerste zin hierboven.

    O ja, zorg dat je als browser wel edge gebruikt om de maximale functionaliteit uit 365 te halen.
    15 jun '23 - 01:17:23 / 15 jun '23 - 07:14:39
  6. Gerdy1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Gerdy1

    Dat zou kunnen maar mijn vorige pc leeft niet meer. Heb opnieuw wachtwoord etc. ingevuld maar maakt niet uit.
    Gelukkig kan ik het wel lezen allemaal, het ziet er alleen niet uit. bedankt voor het meedenken.
    Gr. Gerdy
  7. Jazz_i
    Look up!

    Toon alleen de berichten van Jazz_i
    heb je hier wat aan:
    >>LINK<<

    Op ongeveer de helft van het artikel staat hoe je een apparaat kunt verwijderen
Terug naar de lijst