hoe vergelijken jullie het energiecontract?

hoe vergelijken jullie het energiecontract? 

Onderwerp van robinet

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    quote:
    Dit schreef DianaB
    @robinet misschien dat je ook even bij Greenchoice kan kijken. Ik heb een jaarcontract afgesloten met :

    1,24 gas
    0,37572 stroom normaal
    0,36986 stroom dal
    0,115 teruglevering

    De tarieven die ik nu heb vond ik bij Pricewise. En heb Greenchoice toen gebeld of zij dit mij ook konden bieden. Daar gingen ze mee akkoord en ben dus bij hen gebleven.

    Oké bedankt voor de tip
    Ik keek net ook bij zonneplan, super goedkoop maar wel dynamisch en iedere maand ander maand bedrag. Daar ben ik niet van
  2. Saskia78
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Saskia78
    Ik zit nu een paar jaar bij EnergieDirect en dat bevalt prima. Helaas moest ik in de enorm dure periode een nieuw contract dus ik heb een jaar heul veul betaald. Ga nu gelukkig weer terug naar mijn oude maandtarief. De tarieven per eenheid heb ik vergeleken om te besluiten of ik nu bij ED zou blijven. En ja, die waren bijna overal gelijk op moment dat ik mijn nieuwe contract wilde gaan afsluiten. Enige voordeel van wellicht oversluiten via independer ofzo, zou zijn dat je zo'n cashback kunt krijgen.

    Ik hoop dat ik komend jaar me ertoe kan zetten heel bewust met gasverbruik om te gaan en elektrisch te doen, wat elektrisch kan (ik heb zonnepanelen en die leveren tot nu toe genoeg op). Maar net als afgelopen jaar, ik blijf douchen en ik vertik het om in een kil huis te zitten. Maar ik kan wel wat meer elektrisch verwarmen als ik thuis werk. Boven heb ik de verwarmingen niet aan, dus overdag zou ik dan de thermostaat ook niet op hoeven schroeven. En misschien toch gaan douchen in de sportschool :-)
Terug naar de lijst