Gehacked? Nee, gespoofd

Gehacked? Nee, gespoofd 

Onderwerp van Mariska2

BEHEERD DOOR:
rdolfijn

Dit onderwerp is gesloten.
door Mariska2 zelf op 12 januari 2024 om 12:29:58

Terug naar de lijst
  1. Dion
    Scribo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Dion
    quote:
    Dit schreef Eric1
    Hoe weet je overigens of het echt onschuldige mensen zijn die jou bellen?


    Echt onschuldige mensen bestaan niet.
    Wie zonder zonde is werpe de eerste steen.
  2. Eric1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Eric1
    quote:
    Dit schreef Dion


    Echt onschuldige mensen bestaan niet.
    Wie zonder zonde is werpe de eerste steen.

    Ms even het draadje terug lezen waar ik op reageer. Smile
  3. Mariska2
    Niet later maar nu

    Toon alleen de berichten van Mariska2

    Ik ga mijn draadje sluiten, voordat het gekaapt wordt en het ineens over iets heel anders gaat.

    Het is me inmiddels duidelijk, dank aan de mensen die on topic met mij mee hebben gedacht Smile.

    Mijn nummer is dus gespoofd en daar is niets tegen te doen. Ik kan enkel de mensen die mijn nummer in beeld krijgen wanneer ze gebeld worden, en die mij dan terug gaan bellen, adviseren om mijn nummer te blokkeren. Dan kan er in ieder geval niets mee gebeuren. Dus dat ga ik doen.

    Ik heb me inmiddels ook verder ingelezen. Ik hoef ook niet bang te zijn dat, als die mensen worden opgelicht door degene die mijn nummer gebruikt, de politie bij mij terecht komt, want ik kan met de geschiedenis in mijn telefoon makkelijk aantonen dat ik er niets mee te maken heb en dat mijn nummer gespoofd is.

    Jammer dat er mensen zijn die menen op zo'n wijze andere mensen te moeten oplichten, althans dat te proberen, maar ja ... voorkomen kun je het niet, helaas. Behalve dan gewoon niet terugbellen wanneer je een gemiste oproep hebt ontvangen van een voor jou onbekend 06-nummer. Wanneer iemand je echt nodig heeft dan spreekt hij/zij wel je voicemail in of belt later nog een keer.

Terug naar de lijst