Vakantie april/mei

Vakantie april/mei 

Onderwerp van Pieter1

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Pieter1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Pieter1
    Hoi,

    Iemand nog goede ideeën om eind april begin mei op vakantie te gaan?
    Ik en een dochter 8 jaar.

    Mvg
  2. Imelda
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Imelda
    Ik zag dat Solo Amigos een leuke vakantie naar de Ardennen heeft in die week.
    Ben in 2022 met ze in Limburg geweest en ik vond het geweldig. Kids worden leuk geentertaind, alle maaltijden inclusief (hele goede kok hebben ze nu).
    Wie weet is het wat voor je! Succes.
  3. Margo
    Heeft haar draai gevonden

    Toon alleen de berichten van Margo
    Ik denk dat wij eens proberen om op te passen op een huis. Dat is geheel gratis en soms is het met dieren. Leuk alternatief. Voor weinig geld.
  4. Imelda
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Imelda
    quote:
    Dit schreef Margo
    Ik denk dat wij eens proberen om op te passen op een huis. Dat is geheel gratis en soms is het met dieren. Leuk alternatief. Voor weinig geld.


    Ook een goed idee, zeg.
    De OA-vakantie-woningruil weken 😉
  5. Iriha
    🌻💚✨

    Toon alleen de berichten van Iriha
    quote:
    Dit schreef Imelda
    Ik zag dat Solo Amigos een leuke vakantie naar de Ardennen heeft in die week.
    Ben in 2022 met ze in Limburg geweest en ik vond het geweldig. Kids worden leuk geentertaind, alle maaltijden inclusief (hele goede kok hebben ze nu).
    Wie weet is het wat voor je! Succes.



    Nou zeg Imelda wat 'toevallig' dat je dit schreef aan Pieter. Dit is net waar ik gister naar heb gekeken
    >>LINK<<
    >>LINK<<
    ik probeer een link te plaatsen maar het is duidelijk dat ik niet weet hoe dat moet!
  6. Iriha
    🌻💚✨

    Toon alleen de berichten van Iriha
    quote:
    Dit schreef Pieter1
    Hoi,

    Iemand nog goede ideeën om eind april begin mei op vakantie te gaan?
    Ik en een dochter 8 jaar.

    Mvg

    Hai Pieter, goed dat je deze vraag gesteld hebt want zelf dacht ik hetzelfde. Zie reactie op Imeldas bericht en ik dacht ook aan het huren van een campervan en bijv op natuurkampeerterreinen te vertoeven voor wat nachtjes of ergens anders te parkeren en nieuwe omgevingen verkennen. Had het ideale campertje gevonden maar ben de page waar ik het opvond kwijtgeraakt. De zojuist vermeldde kampeerterreinen kan je hier vinden:
    >>LINK<<
    de terreinen zijn te vinden in NL, Belgie en France
Terug naar de lijst