Vraag over vakanties

Vraag over vakanties 

Onderwerp van bart

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Ik wil wat gaan adverteren via Google en Facebook en dan is het dus een goed idee om de juiste teksten te gebruiken. :-)

    Dus daarom de vraag:

    Als je alleenstaande ouder bent en naar een vakantie zou zoeken, wat zou je dan aanspreken? Of wat zou je zelf intypen om op te zoeken?

    Hoe krijg ik de mensen zo ver dat ze even gaan kijken of het een goed idee is om met OA op vakantie te gaan?
  2. jellehl
    Geregisseerd...

    Toon alleen de berichten van jellehl
    Wil je alleenstaande ouders met of zonder kinderen op vakantie?
  3. Yaris
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Yaris
    Ik heb zo'n 20 jaar geleden volgens mij gezocht op 'alleen op vakantie net kin(eren)' Smile

    Denk dat er nog niet veel reisorganisaties zijn die zich richten op eenoudervakanties met eigen kampeermiddel. Misschien kun je daar iets mee.
  4. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    Ik heb ooit gezocht op Alleenstaande Ouder. En goedkoop/ low budget is ook altijd een goede voor jouw doelgroep. Jij bent qua prijs zeker concurrerend met andere aanbieders.
  5. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    De concullega's gebruiken allemaal eenoudervakantie(s)
    Die naar voren komt als je zoekt op "alleenstaande ouder vakantie"
    Plaatje
  6. BrendaJ
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van BrendaJ
    Niet zozeer voor de eerste zoekopdracht, maar ik zou benadrukken dat er geen animatieteam mee gaat. Want dat is waar OA zich op onderscheid van in ieder geval Estivant en Circle.

    En er wat tenten bij zetten, zodat mensen niet alleen maar rode uitverkochte tenten zien.
  7. Fri1974
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Fri1974
    En vooral ook dat het echt eenouder vakanties zijn. Tui zegt het wel bijvoorbeeld, maar het stelt niets voor. Dat zijn helemaal geen eenouder vakanties, maar gewoon kindvriendelijk of zoals ze zelf zeggen; Onze kindvriendelijke vakanties zijn voor iedereen geschikt en bestaan daarom niet exclusief uit eenoudergezinnen.

    En dat hebben veel aanbieders en vpor je daar achter bent, ben je al zo'n hele site door geweest of moet je 30x klikken om alsnog niets concreets te vinden.

    Kort, duidelijk en simpel dus.
Terug naar de lijst