"Extra velden in de administratie" foutje?

"Extra velden in de administratie" foutje? 

Onderwerp van Piwi

Terug naar de lijst
  1. Piwi
    Alive and kicking

    Toon alleen de berichten van Piwi
    Bij uitje van me is er door me "Extra velden in de administratie" aangegeven.
    Normaal rood kruisje standaard.
    Na aanpassing van 1 van de rode kruisjes naar een groen vinkje met daarna de "update" button resulteert een een hoop groene kruisjes extra bij meerdere aanmeldingen.
    Deze weghalen en opnieuw "update"-en heeft hetzelfde effect (extra groene kruisjes op plekken waar je ze niet hebben wilt)
    @Bart of iemand een oplossing hiervoor?

    Tnx, Piwi.
  2. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef Piwi
    Bij uitje van me is er door me "Extra velden in de administratie" aangegeven.
    Normaal rood kruisje standaard.
    Na aanpassing van 1 van de rode kruisjes naar een groen vinkje met daarna de "update" button resulteert een een hoop groene kruisjes extra bij meerdere aanmeldingen.
    Deze weghalen en opnieuw "update"-en heeft hetzelfde effect (extra groene kruisjes op plekken waar je ze niet hebben wilt)
    @Bart of iemand een oplossing hiervoor?

    Tnx, Piwi.


    Hm....

    Het enige wat me opvalt is dat je getallen hebt als velden. Zou het kunnen dat het probleem daarin zit?

    Kun je dat nu nog wijzigen? Dat je de velden optie1,optie2,optie3 etc noemt?
    En dan kijken of dat helpt?
  3. Piwi
    Alive and kicking

    Toon alleen de berichten van Piwi

    quote:
    Dit schreef bart
    Hm....
    Het enige wat me opvalt is dat je getallen hebt als velden. Zou het kunnen dat het probleem daarin zit?
    Kun je dat nu nog wijzigen? Dat je de velden optie1,optie2,optie3 etc noemt?
    En dan kijken of dat helpt?


    Wil ik doen, met de opmerking dat ik dit vaker heb gedaan, zonder problemen.
    Wordt vervolgd.
  4. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Als je me precies door wilt geven wat je doet, wat er gebeurt en wat je wilde dat er was gebeurd, dan heel graag.

    Misschien via Privé Support?
  5. Piwi
    Alive and kicking

    Toon alleen de berichten van Piwi

    quote:
    Dit schreef Piwi
    Wil ik doen, met de opmerking dat ik dit vaker heb gedaan, zonder problemen.
    Wordt vervolgd.


    Met aangepaste tekst functioneert het.
    Wordt administratie overzicht wel breed, wilde het compact houden, maar ook werkend voor overzicht.
    Dus prima zo.


  6. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef Piwi


    Met aangepaste tekst functioneert het.
    Wordt administratie overzicht wel breed, wilde het compact houden, maar ook werkend voor overzicht.
    Dus prima zo.




    Fijn.

    maar dan zou x1,x2,x3 etc ook moeten werken....
Terug naar de lijst