Mag ik tips waar ik op moet letten bij aanschaf van een digitaal fotolijstje?
| Dit onderwerp is gesloten. door Bosbes zelf op 29 november 2025 om 16:28:27 |
Terug naar de lijst
-
10 okt '25 - 11:46:17
-
Ik heb deze Skylight alweer een paar jaar waarschijnlijk zijn er betere, nieuwe modellen.
3 aspecten waar je op kunt letten:
- is er een Email adres waar de kids enz de foto's heen kunnen sturen.
- is de app voor jou hanteerbaar om al die foto's te beheren enz.
- zit er een snoer aan?
Wat dat laatste betreft; bij mij zit er een snoer aan en dus geen batterijen enz., maar dan moet hij wel op een "vaste" plek staan (in de buurt stopcontact). -
Persoonlijk zou ik het liefste 1 hebben die ook met geheugenkaartje werkt.
Mijn fotolijstje is al 10+ jaar oud. Apps en online connecties zijn afhankelijk van hoelang de fabrikant deze in de licht wil houden. Dat is vaak korter dan de levensduur van de lijst.
Mijn voorkeuren zijn:
Geheugenkaartje mogelijk met voldoende geheugen (minimaal 256mb kaartje moet erin kunnen)
Tijd functie. Mijn lijstje heb ik geprogrammeerd om vanaf einde middag tot middernacht aan te gaan.
Geen batterijen maar direct stroom
Helderheid hoog genoeg dat hij overdag goed zichtbaar is (en niet in direct zonlicht plaatsen)
Indien wifi moet deze wel uit te zetten zijn zodra er geen beveiligingsupdates meer komen. -
-
-
-
Ik heb Fremeo
Je moet een app downloaden. En de code moet je delen met iedereen die je leuk vind.
Heb ik ook gedaan.
De mijne springt aan om 07.00 en gaat uit rond 22.00
Op een morgen enkele weken geleden zat ik niets vermoedend met mijn kopje koffie een spelletje te doen. Opeens springt ie aan. Oh denk ik , het is 07.00. Ik kijk naar mijn lijstje en ik zie dat Lean nieuwe foto's heeft gestuurd. Ik weet dat ze op vakantie zijn in Curaçao.
Ik klik de nieuwe foto's aan en zie mijn schoonzoon op zijn knieën met een ring.
Ik ben helemaal blij, wat een leuke manier om te ontdekken dat ze ten huwelijk is gevraagd....
Ik heb de code gedeeld met zus, dochter, zoon , halve schoonfamilie en goede vrienden.
Ik heb alleen 1 voorwaarde. Ik wil mensen zien op de foto. Dus geen foto van een ontbijtbuffet ergens maar een leuke vakantie kiek.
Mijn fotolijstje wordt regelmatig opgevuld met nieuwe foto's van mijn dierbaren.
-
quote:
Dit schreef Malero
Ik heb Fremeo
Op een morgen enkele weken geleden zat ik niets vermoedend met mijn kopje koffie een spelletje te doen. Opeens springt ie aan. Oh denk ik , het is 07.00. Ik kijk naar mijn lijstje en ik zie dat Lean nieuwe foto's heeft gestuurd. Ik weet dat ze op vakantie zijn in Curaçao.
Ik klik de nieuwe foto's aan en zie mijn schoonzoon op zijn knieën met een ring.
Ik ben helemaal blij, wat een leuke manier om te ontdekken dat ze ten huwelijk is gevraagd....

-
-