Even stilstaan bij Edwin en Anoesjka

Even stilstaan bij Edwin en Anoesjka 

Onderwerp van OAkerstpakket

BEHEERD DOOR:
OAkerstpakket
Terug naar de lijst
  1. dierengek
    Gewoon Kattig

Toon alleen de berichten van dierengek
    SmileSmile

Ze worden gemist
  2. MonQ
    Ik overleef

Toon alleen de berichten van MonQ
    Denk nog vaak aan hen.

Als ik langs het pleintje rijdt waar Anoes woonde...
    En dinsdag deed ik boodsch en zag een man staan die zo op Edwin leek dat ik me naar schrok.

Later kwam ik hem nog een keer tegen en hij groette mij, heel vrolijk zoals Edwin dat ook deed, toen heb ik hem uitgelegd waarom ik eerst schrok.
    Hij wenste mij en een ieder die er verdrietig om was, veel sterkte.

Hoe zou het met de kinderen gaan?
  3. Piwi
    Alive and kicking

Toon alleen de berichten van Piwi
    Onwerkelijk indeed.
    Ook lief om er bij stil te staan.
    Knuff voor allen…
  4. Mimi
    Abonnee

Toon alleen de berichten van Mimi
    quote:
    Dit schreef MonQ
    .

Hoe zou het met de kinderen gaan?

Ik heb de vraag aan Sam ( de zoon van Edwin ) gesteld en dit is zijn antwoord:

Het gaat ondertussen beetje bij beetje beter met me. Het gemis is groot, je begint
    steeds meer dingen te missen maar je durft ook steeds meer dingen een plekje te geven.
    Ik word omringt door familie en vrienden die mij erg steunen. En de lieve berichtjes die ik tussendoor krijg doen mij ook erg goed.

Ook wil ik nog zeggen dat het mij nog steeds erg goed doet dat er bij de uitvaart zoveel oa-ers en andere mensen er bij waren, ook online.
    Dat zal mijn vader ook fijn gevonden hebben !

Hij groet ons en gaat er ondanks het verlies van zijn vader, mooie dagen van maken!
  5. Sonja14
    Gewoon of toch niet?

Toon alleen de berichten van Sonja14
    quote:
    Dit schreef Mimi

Ik heb de vraag aan Sam ( de zoon van Edwin ) gesteld en dit is zijn antwoord:

Het gaat ondertussen beetje bij beetje beter met me. Het gemis is groot, je begint
    steeds meer dingen te missen maar je durft ook steeds meer dingen een plekje te geven.
    Ik word omringt door familie en vrienden die mij erg steunen. En de lieve berichtjes die ik tussendoor krijg doen mij ook erg goed.

Ook wil ik nog zeggen dat het mij nog steeds erg goed doet dat er bij de uitvaart zoveel oa-ers en andere mensen er bij waren, ook online.
    Dat zal mijn vader ook fijn gevonden hebben !

Hij groet ons en gaat er ondanks het verlies van zijn vader, mooie dagen van maken!

Fijn om te horen Mimi, ik had toen dit draadje geopend was de link naar Sam gestuurd zodat hij weet dat wij nog steeds aan Edwin denken en hem missen. Maar vooral ook om de mooie woorden die in de openingstekst stond.
Terug naar de lijst