Tips voor aanschaf nieuwe wasmachine

Tips voor aanschaf nieuwe wasmachine 

Onderwerp van Eric1

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. adam
    Abonnee

Toon alleen de berichten van adam
    Je nieuwe wasmachime zal ongetwijfeld beter zijn. Heb zelf ook net een nieuwe aangeschaft. 1600 toeren, lekker hoor.
  2. cootje
    Alsjestilbenthoorjemeer

Toon alleen de berichten van cootje
    Lekker Eric.
    Een mooi nieuwe glimmende machine.
    Kan je weer 15 jaar vooruit.
  3. SFR
    Abonnee

Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Eric1
    Dames, dank voor het meedenken. Ik kreeg een duidelijk advies van mijn witgoedboertje. Ik krijg woensdag een nieuwe.

Geleverd?
    Wat is het voor machine geworden?

Ik lees even mee want mijn AEG is ook aardig op leeftijd en ben al aan het sparen voor een nieuwe.

Heb je alleen de wasmachine of een was/droog combinatie in één machine?
  4. SFR
    Abonnee

quote:
    Dit schreef leeuwin70
    (..)
    En hoe groot de trommel is.

Ik heb bv een dekbed zonder overtrek
    dus die moet ik wel kunnen wassen.

(..)

Voor extra grote, incidentele, was artikelen heb je tegenwoordig van die wasmachines op lokaties bij tankstation of bouwmarkt. Daar heb je grotere trommels. Lijkt mij wel handig.
  5. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

Toon alleen de berichten van leeuwin70
    quote:
    Dit schreef SFR

Voor extra grote, incidentele, was artikelen heb je tegenwoordig van die wasmachines op lokaties bij tankstation of bouwmarkt. Daar heb je grotere trommels. Lijkt mij wel handig.

Klopt mij niet weet wat er allemaal in verdwijnt bv paardendekens. Smile
  6. Eric1
    Abonnee

Toon alleen de berichten van Eric1

quote:
    Dit schreef SFR

Geleverd?
    Wat is het voor machine geworden?

Ik lees even mee want mijn AEG is ook aardig op leeftijd en ben al aan het sparen voor een nieuwe.

Heb je alleen de wasmachine of een was/droog combinatie in één machine?

Het is de AEG LR6Koln geworden. Alleen een wasmachine. Ik heb een aparte droger. >>LINK<<
  7. SFR
    Abonnee

Ah, mooi ding zo te lezen. Voor die 3 kg. was modus zit er geen weegsysteem in, volgens mij, als ik de specificatie zo las.

Ik vind het zelf altijd moeilijk om het gewicht van je was te schatten. Handdoeken worden tijdens het wassen altijd zwaarder, bijvoorbeeld.

Succes ermee.
  8. Eric1
    Abonnee

quote:
    Dit schreef SFR
    Ah, mooi ding zo te lezen. Voor die 3 kg. was modus zit er geen weegsysteem in, volgens mij, als ik de specificatie zo las.

Ik vind het zelf altijd moeilijk om het gewicht van je was te schatten. Handdoeken worden tijdens het wassen altijd zwaarder, bijvoorbeeld.

Succes ermee.

Wat bedoel je met 3 kg? Er kan max 8 kg in. Er zit geen weegsysteem maar wel een sensor waarmee de hoeveelheid water wordt aangepast aan de hoeveelheid was. Qua gewicht houd ik altijd aan dat je de machine nooit voller laadt dan 3/4. De was moet kunnen bewegen tijdens het wassen.
  9. Bosbes
    Wil niet meer bang zijn

Toon alleen de berichten van Bosbes
    quote:
    Dit schreef Eric1
    Dames, dank voor het meedenken. Ik kreeg een duidelijk advies van mijn witgoedboertje. Ik krijg woensdag een nieuwe.

Ik dacht idd vooral aan de maat van de trommel, als in 'hoeveel kan er in?' en 'heeft 'ie ook korte programma's?'
  10. Eric1
    Abonnee

quote:
    Dit schreef Bosbes

Ik dacht idd vooral aan de maat van de trommel, als in 'hoeveel kan er in?' en 'heeft 'ie ook korte programma's?'

Ik begreep in de winkel dat de meeste machines tegenwoordig een trommel van 8 kg hebben. En idd ook korte programma's, fijne was, etc.
  11. SFR
    Abonnee

quote:
    Dit schreef Eric1
    [B]
    Wat bedoel je met 3 kg? (..)

Ik las in de spec's dat de machine een speciaal, kort, programma heeft voor 3 kg. was.
  12. Eric1
    Abonnee

quote:
    Dit schreef SFR

Ik las in de spec's dat de machine een speciaal, kort, programma heeft voor 3 kg. was.

Ah... Daar heb ik dan weer overheen gelezen. Smile Ik ben nog bezig de machine te leren kennen.
Terug naar de lijst