quote:
Dit schreef daro
Heel snel ijs maken. Diepvriesfruit met stevige yoghurt in blender doen. Niet te lang dan kun je het gelijk opeten, is het wat te dun dan nog even in de vriezer. Ik doe dit voor 1 persoonsporties. Er kan nog wat honing door, stukjes noot of chocolade etc
Zó lekker!![]()





