IJs maken

IJs maken 

Onderwerp van Bosbes

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    quote:
    Dit schreef daro
    Heel snel ijs maken. Diepvriesfruit met stevige yoghurt in blender doen. Niet te lang dan kun je het gelijk opeten, is het wat te dun dan nog even in de vriezer. Ik doe dit voor 1 persoonsporties. Er kan nog wat honing door, stukjes noot of chocolade etc


    Zó lekker! Smile
Terug naar de lijst