Wat doen jullie als je niet lekker in je vel zit, als het niet gaat .ik voel mij daar zo alleen in staan.
Wandelen gaat 'm niet worden bij mij.
-
28 jul '26 - 09:21:14
-
-
-
Beste Marjan...
Lees je vorige topics over dit onderwerp nog eens door.
Daarin krijg je reacties, tips, een
Wij kunnen wel weer hetzelfde opschrijven maar die zijn niet anders dan de vorige keer.
Iedereen heeft wel eens een 'blegh' dag.. Dat mag, je bent immers mens en geen robot.
Sterkte 🌺 -
Denk dat het een combinatie is van meerdere dingen zijn: het verlies van mn moeder, de laatste 2 jaar ging het beter tussen ons.
m'n vader die beginnend dementie heeft en rouwt om het verlies van zijn vrouw.
Het voelt goed dat ik het hier op OA kwijt kan.
-
-
quote:
Dit schreef Geanna
Beste Marjan...
Wij kunnen wel weer hetzelfde opschrijven maar die zijn niet anders dan de vorige keer.
Iedereen heeft wel eens een 'blegh' dag.. Dat mag, je bent immers mens en geen robot.
Sterkte 🌺
+1
Misschien lekker gaan knutselen? Dat doe je toch graag?
Even lekker gillen op het strand kan ook opluchten. -
-
quote:
Dit schreef Geanna
Beste Marjan...
Sterkte 🌺
+1
Laat zon dag gewoon zon dag zijn....morgen weer een nieuwe dag! Even n korte wandeling misschien, al is het maar 10 minuten
-
-
quote:
Dit schreef Geanna
Beste Marjan...
Sterkte 🌺
Plus 1
-
Marjan, weet jij dat deze rubriek zonder abonnement te lezen is?
Ik dacht ingelogd te zijn en wilde jouw draadje lezen, dat kan dus
Misschien maakt het niet, maar misschien wil je toch iets meer besloten je gevoelens kunnen ventileren.