Tips voor aanschaf nieuwe wasmachine

Tips voor aanschaf nieuwe wasmachine 

Onderwerp van Eric1

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Eric1
    Abonnee

Toon alleen de berichten van Eric1
    Mijn wasmachine maakt kortsluiting /aardlek schiet eruit als hij even draait. Ik vermoed dat het een nieuwe gaat worden daar ik deze al 16 jaar heb. Nieuwe aanschaf wil ik doen bij de lokale witgoedwinkel omdat die ook goede service geeft.

Ik ben me al aan het oriënteren maar de keuze is enorm. Graag wat tips voor de aanschaf van een nieuwe. Welke hebben jullie en welke moet je zeker niet kopen.
  2. 00h
    naar buiten

Toon alleen de berichten van 00h
    >>LINK<<
    Ik denk....
    Kijk of het een kort programma heeft en hoeveel er op zijn minst in kan als t voor jou alleen is.

Succes, ga je die oude nog proberen te laten maken?
  3. Eric1
    Abonnee

Oja, consumentenbond, das handig.

Ik heb een reparatieverzoek uitstaan maar ga eerst nog telefonisch overleggen of repareren zin heeft. Anders ga je kosten maken die niet nodig zijn.
  4. malva
    Abonnee

Toon alleen de berichten van malva
    Wat ik gemerkt heb, is dat oudere apparaten stroomvreters zijn t.o.v. nieuwe. Vandaaruit is laten maken altijd duurder.

Als hier iets kapot is, ga ik naar de plaatselijke electroworld. Die geven goed advies en service. En ze zijn echt niet duurder als de grote namen als mediamarkt e.d. daar hebben ze vaak aflever en andere bijkomende kosten.

Succes. Mijn verwachting van een wasmachine is, zo min mogelijk toeters en bellen. Dat onthou en gebruik ik toch nietSmile

5. Carla-S
    🌎 reiziger

Toon alleen de berichten van Carla-S
    Eerlijk gezegd zou ik een 16 jaar oude machine niet laten repareren.

Ik heb altijd een Bosch van rond de 500 euro en gaat 10-12 jaar mee
    Wel met korte programma’s
  6. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Nee daar zou ik ook geen geld meer in steken.

Kijken of ze 30-30 programma's hebben.
    En hoe groot de trommel is.

Ik heb bv een dekbed zonder overtrek
    dus die moet ik wel kunnen wassen.

Ik koop alles bij expert zit hier in het dorp.
  7. cootje
    Alsjestilbenthoorjemeer

Toon alleen de berichten van cootje
    quote:
    Dit schreef Eric1
    Oja, consumentenbond, das handig.

Ik heb een reparatieverzoek uitstaan maar ga eerst nog telefonisch overleggen of repareren zin heeft. Anders ga je kosten maken die niet nodig zijn.

Psies Eric.
    Jouw lokale witgoedboertje kan je het beste advies geven.
    Lekker even in de winkel samen rondsnuisteren.
    Zij zijn de professionals, Veel vragen stellen.
    Smile
  8. Eric1
    Abonnee

Dames, dank voor het meedenken. Ik kreeg een duidelijk advies van mijn witgoedboertje. Ik krijg woensdag een nieuwe.
  9. adam
    Abonnee

Toon alleen de berichten van adam
    quote:
    Dit schreef Eric1
    Mijn wasmachine maakt kortsluiting /aardlek schiet eruit als hij even draait. Ik vermoed dat het een nieuwe gaat worden daar ik deze al 16 jaar heb. Nieuwe aanschaf wil ik doen bij de lokale witgoedwinkel omdat die ook goede service geeft.

Ik ben me al aan het oriënteren maar de keuze is enorm. Graag wat tips voor de aanschaf van een nieuwe. Welke hebben jullie en welke moet je zeker niet kopen.

Waarschijnlijk is het verwarmings element kapot, bij mijn wasmachine sloeg de aardlek er ook direct uit.

Dit is geen hele dure reparatie.
  10. Eric1
    Abonnee

quote:
    Dit schreef adam

Waarschijnlijk is het verwarmings element kapot, bij mijn wasmachine sloeg de aardlek er ook direct uit.

Dit is geen hele dure reparatie.

Ja dat zei de man in de winkel ook dat dat mogelijk de oorzaak kon zijn. Maar gezien de leeftijd van de machine toch voor een nieuwe gekozen.
  11. Carla-S
    🌎 reiziger

Toon alleen de berichten van Carla-S
    quote:
    Dit schreef Eric1

Ja dat zei de man in de winkel ook dat dat mogelijk de oorzaak kon zijn. Maar gezien de leeftijd van de machine toch voor een nieuwe gekozen.

Smile
  12. 00h
    naar buiten

Toon alleen de berichten van 00h
    quote:
    Dit schreef Eric1
    Dames, dank voor het meedenken. Ik kreeg een duidelijk advies van mijn witgoedboertje. Ik krijg woensdag een nieuwe.

SmileSmileSmileSmileSmile
Terug naar de lijst