"Vrijwilligers gevraagd"

"Vrijwilligers gevraagd" 

Onderwerp van boog

BEHEERD DOOR:
indigo
Terug naar de lijst
  1. Dit schreef ilona-xxx:

    Deze link werkte wel , thx !

    En ? Zitten jullie al op 50 leden ?


    Vlgns mij ben jij ook jullie nu Smile

    Nee, nog steeds nog 6 te gaan! Nu is het vakantietijd, dat wel..
    Samen klussen is leuk en iemand helpen daar word je zelf blij van en maak je iemand blij mee!
    Meld je dus allemaal aan bij het (O)A- team zou ik zeggen Smile

    >>LINK<<
  2. Nog 3 mensen... kom op sterke mannen en handige vrouwen, nog 3 mensen en dan zitten we op de 50 leden bij het (O)A-team.
    Dat gaan we neem ik aan toch wel heel snel halen! Smile
    Dus graag via onderstaande link aanmelden Smile
    Samen klussen is echt leuk en iemand helpen is ook echt leuk Smile
    >>LINK<<
  3. drakie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van drakie
    En dus bijna 50 vrijwilligers! Mensen die allemaal klaar staan om de handen uit de mouwen te steken; of iemand op andere wijze terzijde te staan...

    Nu de klussen natuurlijk nog. Zit je helemaal klem, krijg je bepaalde dingen niet voor elkaar door allerlei omstandigheden, schroom dan niet ??n van de beheerders een mailtje te sturen. Jouw mailtje zal zeer vertrouwelijk behandeld worden.

    Tot nu toe proberen we via 'de wandelgangen' van OA in het oog te krijgen wie er een noodkreet heeft. Dus ook degenen die weten van een noodkreet, mogen deze altijd bij de beheerders neerleggen. Is aanmelding voor de club niet bij nodig.

    Die noodkreet kan op allerlei vlak liggen:

    Praktische klussen
    Administratie op orde brengen
    Meegaan of ondersteuning bij gesprekken met instanties

    Zit je in nood, heb je niemand die je kan helpen, wie weet kan het O(A)team wat voor je betekenen!
    2 aug '11 - 23:11:16 / 4 aug '11 - 18:09:03
  4. Nog 3 leden en dan zitten we aan de 50 leden met het het (O)A-team, dat moet toch te doen zijn met over de 6000 leden op oa?!!
    Wat ben je blij als je er door heen zit en denkt dat er niemand meer is...... want dan is er altijd nog het (O)A-team. Je hoeft als lid niet wekelijks op te draven en kunt ook nee zeggen als je geen zin hebt. Samen klussen is leuk, iemand helpen is leuk. Heb je mouwen en twee handen.. meld je aan zou ik zeggen Smile


    >>LINK<<
  5. boog
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van boog

    Nog 2 Smile
  6. drakie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van drakie
    Nope...nog 1 !! Smile
  7. Inmiddels 55 leden, top Smile
  8. boog
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van boog

    60 leden Smile
  9. Smile
    quote:
    Dit schreef boog
    60 leden Smile
  10. boog
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van boog

    We gaan even een ledenstop inlassen


    nieuwe aanmeldingen zetten we voorlopig op hold totdat het vraag & aanbod wat meer in balans is
  11. Ben ik even blij dat ik er nog net wel bij zit! Smile
  12. Ik zal de oproepjes verwijderen die ik in diverse clubjes heb geplaatst. Ik heb een paar reacties gehad van mensen die hulp hebben aangeboden en afgewezen zijn.. wat niet goed begrepen wordt.
Terug naar de lijst